Led pars op T4 dmx bar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

wat ik denk te gaan doen: gewoon een goedkope T-bar (kokerprofiel) (JB TB-66 T bar 1,50 meter - J&H Licht en Geluid) kost maar 13,95) en daar 4 schuko connectoren in maken. Dmx lus ik dan wel meteen door van lamp naar lamp (bestaan er eigenlijk ook dmx kabels van 25-30 cm?)

Rick
    licht dat licht mij wel

Comment

• Toan_08

zulke kabels zullen er vast wel zijn, maar ik heb ze maar in 0,50m gezien

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Originally posted by rick1993
        wat ik denk te gaan doen: gewoon een goedkope T-bar (kokerprofiel) (JB TB-66 T bar 1,50 meter - J&H Licht en Geluid) kost maar 13,95) en daar 4 schuko connectoren in maken. Dmx lus ik dan wel meteen door van lamp naar lamp (bestaan er eigenlijk ook dmx kabels van 25-30 cm?)

Rick
        Uhm solderen? en ja er zijn vast ook wel XLR patchkabeltjes te vinden,
        En sommigen missen Showbands punt:130 euro voor een stukje aluminium met een paar chassisdeeltjes erin is veel geld. Dan zijn er grappenmakers die daar 2 uurlonen bij optellen, prima hoor, neem dan niet je eigen uurloon maar dat van dat Chinese vrouwtje die 16 uur per dag, 6 dagen per week van alles in elkaar schroeft. Is het opeens toch weer veel geld. Het is een prijs die beter past bij een product waar wat meer bij zit dan alleen het ding zelf! Dat het niet gebruikelijk is dat er meer dan alleen het ding zelf geleverd wordt heeft daar geen zak mee te maken.
        Last edited by sparky; 05-03-09, 23:07.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...