hoe moet ik beginnen.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitch112
    • Sep 2005
    • 47

hoe moet ik beginnen.

hallo.
    ik weet niet of er al een onderwerp bestaat over dit (anders slotje door modje).
    ik wil graag wat meer gaan doen met mijn drive-in (http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...tml#post501546)
    nu zou ik graag willen weten :[LIST=1][*]hoe kom je aan contacten.[*]wat moet ik vragen qwa prijs p/u (daarvoor even naar de link kijken)[*]moet je dan ook rekenen voor opbouwen afbouwen vervoer ?[*]site kaartjes enz[*]en natuurlijk ook andere tips.[/LIST]alvast bedankt voor de medewerking.
    mvg mitch.
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Puntje voor puntje..
    -Ik kan je wel wat contacten geven maar daar heb je natuurlijk helemaal niets aan. Zorg ervoor dat je in het buurthuis, bij familie, in de lokale kroeg, schoolfeestje, straatfeest aan de bak komt. Draai aan het begin voor bijna niets en zorg dat je naam bekend word in je dorp of buurt.
    - De prijs ligt meer aan je ervaring. Kijk even op het andere topic, dat gaat over " prijs drive in shows " of iets dergelijks.
    -Afbouwen en opbouwen moet je over het algemeen bij de prijs invoegen. Vervoerskosten binnen (15 km?) gewoon niet tellen. Of geef een regio aan. Vervolgens 10-15 cent per km.
    -Site en kaartjes. Daar komt een belangrijk punt. Een website is belangrijk. Hierop kan een potentiƫle klant jou vinden, zien wat je hebt te bieden en reactie's van andere klanten bekijken. Visite kaartjes zijn ook zeer handig. Voorkom je dat mensen naderhand hebben, " hoe heette die DJ ook alweer " en bovendien zal men eerder telefonisch contact met je opnemen, aangezien een visitekaartje wat persoonlijker is.
    -Andere tips.. Tja, zorg voor een eerlijke prijs en ga geen onnozele dingen doen. Ben je het ergens niet mee eens, geef dit dan duidelijk aan en ga niet alsnog opbouwen. Maak ook algemene voorwaarden. Ook al werk je zwart, een klant kan wel zien waar hij voor moet zorgen. Mocht hij ergens niet voor gezorgd hebben ( bijv. goede stroomvoorziening ) laat je je set gewoon op de aanhanger staan..

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten Jasper

PS. Visitekaartje en website wil ik eventueel nog wel eens voor je maken.. Mail staat op me profiel..
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

Working...