groepje opnemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Originally posted by degrotepeter
    Dan ga ik maar eens kijken naar die c2's tis ook maar een beetje om mee te spelen hoor :P we brengen voorloopig nog geen cd uit :P bedankt voor alle informatie in ieder geval.
    Ze werken op fantoom he? niet dat ik ze dadelijk aansluit en de boel meteen sloop door er fantoom op te gooien :P
    Oja nog een vraagje :$ heb ik daar dan 1 of 2 xlr kabels voor nodig? Deze vraag omdat het een microfoon voor links en een voor rechts is...
    C2's zijn leuk om mee te spelen

Ze werken 100% op fantoom (sterker nog... zonder doen ze verdomde weinig).
    En uiteraard heb je 2 kabels nodig, want je hebt 2 microfoons
    Dat én een statief is wel het enige wat die duitsers er niet bij gestopt hebben... een koffer, 2 klemmen, plopfilters en een stereobar (beugel) zitten er wel bij.

Mocht je toch een CD uit willen brengen... dan hoor ik dat graag. Niets mis met een leuke locatieklus
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• degrotepeter
      • Apr 2008
      • 58

Originally posted by SoundOfSilence
      C2's zijn leuk om mee te spelen

Ze werken 100% op fantoom (sterker nog... zonder doen ze verdomde weinig).
      En uiteraard heb je 2 kabels nodig, want je hebt 2 microfoons
      Dat én een statief is wel het enige wat die duitsers er niet bij gestopt hebben... een koffer, 2 klemmen, plopfilters en een stereobar (beugel) zitten er wel bij.

Mocht je toch een CD uit willen brengen... dan hoor ik dat graag. Niets mis met een leuke locatieklus
      Maar voorlopig komt er geen cd hoor :P eerst maar hier is mee pielen (A)

Dan haal ik die dingetjes maar is :P alleen nog draadjes derbij statief heb ik al
      ze klinken iig lekker ^^
      YouTube - Lady in Red - Acoustic Cover
      der zit der een op de gitaar geloof ik? voor mij goed genoeg in ieder geval

soundofsilence echt super bedankt voor je hulp en nuttige informatie =D

En de microfoons zijn toch wel gewoon afzonderlijk te gebruiken? zodat ik er ook gewoon één kan gebruiken als ik gewoon mezelf opneem, gitaar of zo...
      Last edited by degrotepeter; 15-04-09, 22:04.
      [CENTER]music is my life...
      [/CENTER]
      [CENTER]even after...
      [/CENTER]

Comment

Working...