Vraagje over Laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gunner1001
    • Mar 2009
    • 18

Vraagje over Laser

hallo allemaal .

ik ben van plan om deze laser aan te schaffen = EUROLITE LASER LAS-7 ROT 2D

aangezien ik kleine feestjes verlicht met mijn andere lampen .

aangezien ik nog aardig leek ben. vraag ik me af wat muziekaangestuurd inhoud .

en ik wil zo een laser dat die uit zijn eigen beweegt , dus omhoog , en naar beneden zodatie als het waren het publiek uit zijn eigen kan raken .

kan deze laser dat ?

Alvast bednkat .

de lazer...

EUROLITE LAS-7 Laser rot 2D - NMETV Latest Music Videos and Clips
    Last edited by gunner1001; 05-05-09, 15:06.
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Meneer conrad bellen lijkt mij....

Particulieren:
    Bereikbaar van ma. t/m vr. van 9:00 tot 17:00 uur
    Telefonisch:
    Voor algemene vragen en bestellingen: 0900-0996 (10 cent/min. + evt. GSM-tarief)
    Voor technische vragen: 0900-0993 (50 cent/min. + evt. GSM-tarief)
    Fax: 088 - 4285450

Bewegen op muziek betekent dat de laser op de beat van de muziek reageert, sloom of snel etc....
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

en ik wil zo een laser dat die uit zijn eigen beweegt , dus omhoog , en naar beneden zodatie als het waren het publiek uit zijn eigen kan raken .
      Met een lasertje van 4.9 mW en dan ook nog rood! Als je daarmee publiek "uit zijn eigen" kan krijgen dan weet ik dat het publiek zwaar aan de dope zal gezeten hebben.
      Dit is speelgoed voor op de kleine kinderkamer. Hier durf je gewoon niet mee buitenkomen!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Originally posted by laserguy
        Met een lasertje van 4.9 mW en dan ook nog rood! Als je daarmee publiek "uit zijn eigen" kan krijgen dan weet ik dat het publiek zwaar aan de dope zal gezeten hebben.
        Dit is speelgoed voor op de kleine kinderkamer. Hier durf je gewoon niet mee buitenkomen!
        +1. Wil je toch een lasereffect, trek dan wat meer geld uit en haal een ShowTec Shogun G-30. 30mW, groen en op DMX, dat ga je tenminste nog wel zien in een zaal.

Het is nog altijd geen 500mW ILDA laser, maar je kan er wel mee binnenkomen. Je moet het alleen niet adverteren als "lasershow", overigens zien die Showtec lasertjes er in paren of groepen nog best leuk uit.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• gunner1001
          • Mar 2009
          • 18

haha xD.

ik ben ook geen PRO ofsow

maar ik dacht dat ik voor deze vraag hierow goed zat

sorry als ik jullie gekwetst heb .

ik ben er ook achter gekomen , dat die kleine lasertjes alleen maar figuurtjes projecteren .

das wat anders dan de lasers van showtec.

dus dan ga ik er daar 1tje uitzoeken

Bedankt .

Comment

• partydrivein
            • Jul 2008
            • 389

Over die showtec laser, hij is door mensen zwaar afgezeikt maar ik stond laatst een feestje te draaien en toen had ik het weer 'mooi' voor elkaar met mijn laser (en hij stond stand alone)

Die Showtec showgun kost niet veel en is een leuk dingetje voor de kleinere feestjes
            deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

Working...