Virtual audio configuration

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skuff
    • May 2009
    • 4

Virtual audio configuration

Hallo,
    Weet iemand goede software om je geluids kaart mee in te stellen hiermee bedoel ik wat voor en achter is.
    ik gebruik er nu mijn driver software voor maar die is erg gebrekkig en krijg het er niet mee voor elkaar om het goed in te stellen.

is er een dergelijk software progamma waar mee je je audio aansluiting kan configureren?

zo niet,

Weet iemand een goede geluidskaart met 5.1 of 7.1 surround? hij hoeft niet zeer goed te zijn.

Alvast bedankt!
    Last edited by skuff; 08-05-09, 11:22.
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Beste Skuff,

Ik hoop voor je dat je antwoord gaat krijgen, maar je vraagstelling is (met name door je slechte interpuntie en structuur) erg onduidelijk.

*Formuleer eerst wat je probleem is.
    *Geef vervolgens aan wat volgens jou de oorzaak van het probleem is.
    *Beschrijf vervolgens aan welke eisen de door jou gezochte software/hardware moet voldoen.
    *En bedank wellicht alvast de mensen die je moeten gaan helpen.

Met vriendelijke groet,

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• skuff
      • May 2009
      • 4

Bedankt voor je advies, hier dan een duidelijkere formulering van mijn vraag

Ik zit met een probleem ik krijg mijn surround niet goed in gesteld,
      is hier toevallig een handig (universeel) software progamma voor?
      zo niet weet iemand dan een handige geluidskaart 5.1/7.1.

Alvast bedankt
      m.v.g.

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by skuff
        Bedankt voor je advies, hier dan een duidelijkere formulering van mijn vraag

Ik zit met een probleem ik krijg mijn surround niet goed in gesteld,
        is hier toevallig een handig (universeel) software progamma voor?
        zo niet weet iemand dan een handige geluidskaart 5.1/7.1.

Alvast bedankt
        m.v.g.
        gewoon goed kijken voor een geluidskaartje met surround. Daar zit meestal al een cdtje met software bij om het allemaal goed te configureren.

Niet echt een vraag voor op dit forum.

Ik kan je alleen als tip geven om eens langs een computerwinkel te gaan. Er zijn genoeg winkels en natuurlijk genoeg mensen die je het een en ander willen aan smeren. Die kunnen je vast en zeker adviseren.

Kijk dan vooral naar de creative kaartjes. Zijn niet duur en leveren hoge kwaliteit tegen die prijs. Ook bij dit merk heb je al kaartjes met 7.1 voor zo'n 30 à 40 euries.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Ik begrijp dat je een 5.1/7.1 geluidssetje hebt?
          Wil je deze goed kunnen gebruiken MOET je ook een computer hebben die dit kan uitsturen en dus een 5.1/7.1 geluidskaart heeft.

Als je al over zo'n geluidskaart beschikt dan moet je de site van de fabrikant opzoeken en de geschikte software/drivers opzoeken.

Mvg,

Teun

Ps. Wil je trouwens surround creëren met zeven funktion one dancestack's of met een logitech setje? Als het dat laatste is dan zit je op het verkeerde forum.
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Lijkt mij meer een onderwerp voor hier.
            Filmpje kijken op een computer met een surround 5.1 setje is niet onze tak van sport dacht ik zo.

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Inderdaad, dit hoort op een computer forum.
              In ieder geval niet hier.
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...