Een goeiemorgen!
ik ben niet echt een beginner maar heb wel een beginnersvraag
voor het aanschakelen van allerlei effecten zonder sturing gebruik ik een schakelpaneel waaruit alle stroomkabels naar de lichtbrug lopen.
ik plak die dan samen met gaffa/spanbandjes.
Meestal liggen die kabels over een vuile vloer, dus heb ik heb de dag erna veel werk door ze eerst van elkaar te scheiden en ze vervolgens een voor een te kuisen.
Afgezien daarvan is het nogal omslachtig om telkens 4 of 5 kabels te trekken...
Bestaat er een soort van multi zodat alles over één kabel kan gaan?
Ik heb er aan gedacht om er zelf eentje te fabriceren door alle kabels door een krimpkous te steken maar een krimpkous van 5 cm doorsnee en pakweg 15m lang is niet te vinden
gewone zwarte tape oogt niet echt netjes en is onhandig om te reinigen...
iemand ideetjes?
ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt antwoord gevonden op mijn probleem...
mvg,
Roeland
ik ben niet echt een beginner maar heb wel een beginnersvraag

voor het aanschakelen van allerlei effecten zonder sturing gebruik ik een schakelpaneel waaruit alle stroomkabels naar de lichtbrug lopen.
ik plak die dan samen met gaffa/spanbandjes.
Meestal liggen die kabels over een vuile vloer, dus heb ik heb de dag erna veel werk door ze eerst van elkaar te scheiden en ze vervolgens een voor een te kuisen.
Afgezien daarvan is het nogal omslachtig om telkens 4 of 5 kabels te trekken...
Bestaat er een soort van multi zodat alles over één kabel kan gaan?
Ik heb er aan gedacht om er zelf eentje te fabriceren door alle kabels door een krimpkous te steken maar een krimpkous van 5 cm doorsnee en pakweg 15m lang is niet te vinden

gewone zwarte tape oogt niet echt netjes en is onhandig om te reinigen...
iemand ideetjes?
ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt antwoord gevonden op mijn probleem...
mvg,
Roeland
Comment