stroom multi

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roelande
    • Jan 2009
    • 140

stroom multi

Een goeiemorgen!

ik ben niet echt een beginner maar heb wel een beginnersvraag

voor het aanschakelen van allerlei effecten zonder sturing gebruik ik een schakelpaneel waaruit alle stroomkabels naar de lichtbrug lopen.

ik plak die dan samen met gaffa/spanbandjes.

Meestal liggen die kabels over een vuile vloer, dus heb ik heb de dag erna veel werk door ze eerst van elkaar te scheiden en ze vervolgens een voor een te kuisen.

Afgezien daarvan is het nogal omslachtig om telkens 4 of 5 kabels te trekken...

Bestaat er een soort van multi zodat alles over één kabel kan gaan?
    Ik heb er aan gedacht om er zelf eentje te fabriceren door alle kabels door een krimpkous te steken maar een krimpkous van 5 cm doorsnee en pakweg 15m lang is niet te vinden

gewone zwarte tape oogt niet echt netjes en is onhandig om te reinigen...

iemand ideetjes?

ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt antwoord gevonden op mijn probleem...

mvg,

Roeland
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

halo,

is een 16p harting kabel geen optie?

mvg.

ps licht er wel aan hoeveel ampere die dingen trekken.

Comment

• Gitarist 62
      • May 2006
      • 278

deze bijvoorbeeld:

Power Multicable 10 Pole 15m - J&H Licht en Geluid

Maar je kan ook bij de electraboer meeraderige kabels krijgen in alle soorten en maten (dikte, aantal aders) als je de hartings niet nodig hebt. Kan je dat trouwens wel aanraden: Breakoutbox er aan en klaar...
      ~Clearsound~

Comment

• Roelande
        • Jan 2009
        • 140

ok, dus dan steek je in de truss een break out box, zo ver ben ik mee.

aan wat voor apparaat sluit je dan het andere uiteinde aan?

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912