Ervaringen Showtec SC-2412... negatief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wimbru
    • Sep 2003
    • 148

Ervaringen Showtec SC-2412... negatief

Zopas een SC-2412 gekocht... voel mij bedrogen!
    [LIST=1][*]Bij gebruik als theatertafel "stottert" de overgang. Dit wil zeggen: als je een kanaalschuiver of de crossfade bedient, dan schakelt hij met tussenwaarden, dus bvb. 30% - 55% - 85% - 100%.
    Op een lamp van 1000w heeft men daarvan minder hinder, maar <= 500 watt is het schandalig! Geen enkel amateurtheater wil dit hebben!
    Dimbare TL-lampen tonen de fout nog erger.
    De led's op de dimmer tonen het ook.
    .[*]Het zogezegde patchen kan maar tussen de kanalen 1 tot 24. Normaal moet dit de volle 512 kanalen kunnen sturen, ik was al tevreden met 96, maar dit....
    .[*]Voor het geluid is er geen ingebouwde micro.[/LIST]
    Als troost toch nog 1 positief punt: er is ook een 5-polige DMX-uitgang beschikbaar.
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

1. Ik snap dat niemand dit wil hebben, de tafel kost ook maar 119 euro....
    2. Jaah dat klopt, patchbaar naar ieder kanaal en de tafel heeft 24 kanalen....
    3. Dat klopt er zit een Audio in op, jack plug....kwestie van de manual lezen

Een fatsoenlijke lichttafel huren kost 119 euro en voor dat geld kun je ook een Showtec tafel kopen....Tjah...
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

tja... dat kon je toch ook eerlijk gezegd verwachten. En het lijkt me dan ook volstrekt normaal dat je alleen kunt patchen met de kanalen die je ook tot je beschikking hebt?

En ik denk dat er geen ingebouwde mic in zit omdat dit toch meestal niet zo werkt zoals wij het meestal willen gebruiken. Maar met een jackje moet het toch lukken? Dan kun je ook een lijntje van je mixer gebruiken

Voor de rest moet ik wel zeggen dat de meeste showtectafels wel leuk zijn, omdat ze (in mijn geval dan) doen wat ze moeten doen. En dit is enkel en alleen gebruik voor drive-in. Dus zo intensief word er niet geschoven. Maar hij doet ut!
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

Originally posted by wimbru
        Zopas een SC-2412 gekocht... voel mij bedrogen!
        [LIST=1][*]Bij gebruik als theatertafel "stottert" de overgang. Dit wil zeggen: als je een kanaalschuiver of de crossfade bedient, dan schakelt hij met tussenwaarden, dus bvb. 30% - 55% - 85% - 100%.
        Op een lamp van 1000w heeft men daarvan minder hinder, maar <= 500 watt is het schandalig! Geen enkel amateurtheater wil dit hebben!
        Dimbare TL-lampen tonen de fout nog erger.
        De led's op de dimmer tonen het ook.
        .[*]Voor het geluid is er geen ingebouwde micro.[/LIST]
        Is er ondertussen een update beschikbaar om het probleem onder punt "1" op te lossen?

Kan je via de jack-input gewoon een micro aansluiten ipv een extra lijn naar de mixer trekken?

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Sterk, dus op basis van alle op voorhand bekende informatie heb je een aankoopbeslissing gedaan waar je achteraf spijt van hebt en dat wil je ons melden.
          dank hiervoor.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...