Drummen én zingen tegelijk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Macmaverick
    • Aug 2009
    • 9

Originally posted by showband
    Oplossing 2 is kijken hoeveel aux sends er op jouw behringer zitten. (ik hoop 2... )
    Ik heb deze: BEHRINGER: 502
    Geen idee of daar wel een aux send op zit.

Zou dit toestel trouwens beter aan de verwachtingen voldoen: http://muziek.marktplaats.nl/instrum...tor-mixer.html? (kwam dit toevallig tegen)

Mav
    Last edited by Macmaverick; 24-08-09, 15:17.

Comment

• Gitarist 62
      • May 2006
      • 278

Originally posted by Macmaverick
      We hebben het als volgt getest:

- alle mic's - ook die van mij - worden aangesloten op die Kustom versterker
      - vandaar vertrekt er een kabel via "monitor out" naar een actieve monitor
      HIER GAAT HET NIET MEER GOED: Neem voor de actieve monitor de aansluiting (11) "preamp out"

- van de line out van die monitor gaat het verder naar mijn mengpaneeltje waarop mijn oortjes zijn ingeplugd
      DIT HOEFT NIET MEER; je sluit jouw mixertje aan op de "monitor out"

Nu kan je met "volume" een mix maken voor de actieve monitor en met "monitor"maak je een mix voor jouw heasetje. Je eigen volume regel je op je eigen behringer 502

SUCCES!!

- ik kan het volume dus nu zelf bepalen

Het enige dat ik op die manier niet kan, is het volume van de verschillende microfoons apart bepalen. En net dat zou ik heel graag wél kunnen.
      Zie iemand een alternatief?

Ter info: vanaf stap 3 in het beschreven stappenplan kan ik dus al niet meer verder he.

Thx
      Mav
      <<<<<>>>>>
      ~Clearsound~

Comment

Working...