RCS pro audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • knoppenbert
    • May 2009
    • 26

RCS pro audio

Hallo,

Onlangs kreeg ik een brochure van RCS audio in mijn handen gedrukt. Volgens mi is het een nieuw merk in Nederland. Ze hebben van alles van speaker tot mixer, complete sets 100v systemen. De prijs is voor een amateur te doen en ik denk ook niet dat het wat is voor de pro. Maar voor een amateur lijkt het mij wel te doen. Wie o wie heeft er ervaring met dit merk. Is dit inderdaad wat voor een amateur of moet ik dit merk links laten liggen.

groet

Bert

kijk maar hier www.rcs-audio.com
    Last edited by knoppenbert; 20-08-09, 14:21. Reason: link toegevoegd
    Ik rij de tourbus wel
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Grappig dat ze versterkers verkopen van 2*2000 Watt maar geen speakers waar je ze voor kunt gebruiken
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Ik wil als eerste zeggen: complimenten voor de site. Zo onoverzichtelijk kom je ze tegenwoordig niet meer tegen. Na het kiezen van een productgroep word je volledig in het diepe gegooid en krijg je één lange lijst met alle producten.
      Een minpuntje wat mij betreft.

Na het urenlange downloaden van de catalogus valt mij één ding op: niet alleen maar kopiën en overduidelijke OEM. Veel eigen spul. En nou trouwens serieuze complimenten, de catalogus is prima!

En tja, 'amateur', wat bedoel je daarmee? Een vakman met een klein budget? Ik krijg niet de indruk dat het merk zich richt op de doelgroep van Dap Audio, JB Systems etc. Eerder onderwijs, verenigingen, ondernemingen, etc.

Gevoel voor humor hebben ze ook. 1000 man van geluid voorzien met 2 dubbel 12" kasten van 250 watt lijkt me wel erg enthousiast voor een br kast van 129 db max. Althans, een toespraak van 3 zinnen onder perfecte omstandigheden moet wel lukken...

Tja.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Typefoutje: had www.RCF-audio.com moeten zijn

Edit: dit is niet de site van rcf; dat is www.rcfaudio.it
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...