Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, en heb een vraagje m.b.t. versterkers.
ik wil een nieuwe versterker kopen, die ik gebruik voor feestjes op het dakterras ( dus voor buiten).
Het is voor thuisgebruik, maar moet wel redelijk hard kunnen klinken.
ja goed hard....
Thuis gebruik ik een NAD reciever die 90 watt levert, en dat is hard genoeg voor thuis.
Nadeel is dat ik iedere keer alles moet uitbouwen voor 1 feestje, en hier wil ik vanaf.
Nu ben ik opzoek naar een versterker die ik kan belasten zonder dat hij stuk gaat ( ook langere tijd) , ja ik natuurlijk niet teveel uitgeven.
Dus dacht ik aan marktplaats...
Aanbod genoeg, en prima prijzen.
Nu kreeg ik een tip van iemand dat een konig versterker ( voor in een 19 rack) prima is, en natuurlijk goedkoop.
Kent iemand deze versterker.
Zoja hoe is de kwaliteit.
heeft iemand een andere optie die niet al te duur is.
Hoor graag van jullie.
Groet,
Blefke
Ik ben nieuw hier, en heb een vraagje m.b.t. versterkers.
ik wil een nieuwe versterker kopen, die ik gebruik voor feestjes op het dakterras ( dus voor buiten).
Het is voor thuisgebruik, maar moet wel redelijk hard kunnen klinken.
ja goed hard....
Thuis gebruik ik een NAD reciever die 90 watt levert, en dat is hard genoeg voor thuis.
Nadeel is dat ik iedere keer alles moet uitbouwen voor 1 feestje, en hier wil ik vanaf.
Nu ben ik opzoek naar een versterker die ik kan belasten zonder dat hij stuk gaat ( ook langere tijd) , ja ik natuurlijk niet teveel uitgeven.
Dus dacht ik aan marktplaats...
Aanbod genoeg, en prima prijzen.
Nu kreeg ik een tip van iemand dat een konig versterker ( voor in een 19 rack) prima is, en natuurlijk goedkoop.
Kent iemand deze versterker.
Zoja hoe is de kwaliteit.
heeft iemand een andere optie die niet al te duur is.
Hoor graag van jullie.
Groet,
Blefke
Comment