uitbreiding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arie de W
    • Oct 2001
    • 176

uitbreiding

Ik heb nu twee fullrange top kasten Dynacord A125 nu wil ik die uitbreiden met subwoofers nu weetik niet wat ik daar nu bij moet nemen mijn

Arie
    Arie
  • ewald
    • Aug 2000
    • 93

Ik denk dat je meer reacties zal krijgen als je meer gegevens bekent maakt over je Dynarcord luidsprekers.

Vermogen (piek, RMS), wat voor'n luidsprekers (15, 12 of 10 inch's).

Ik zelf zal subwoofers kopen met twee keer zoveel vermogen als de Dynarcord luidsprekers.

Succes

Comment

• Arie de W
      • Oct 2001
      • 176

Speakers zijn 200 watt rms en 400 watt cont 2 weg systeem woofer 15 inch en tweeter piezo

Arie
      Arie

Comment

• Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

Meest standaard in dit soort situaties is dat je er een 15"/18" enkele sub bij zoekt zodat je een aktief setje krijgt. Paaltje ertussen en klaar is kees! Dubbel 15" zie je ook nog weleens.

Nu heb je waarschijnlijk weinig aan mijn posting, want dit wist je vast al wel. Wellicht kunnen wij meer voor je doen wanneer je het budget dat je ervoor kwijt wilt ff vermeld.

Greetz Niek
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Triple S
          • Sep 2000
          • 808

Heeft Dynacord geen "bijbehorende" subkasten in dezelfde serie als de toppen???

May the Source be with you
          Don\'t call me DJ!

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

Zou voor een dynacord F5 sub (15") gaan is gewoon een frontloaded kastje dat wel redelijk klinkt

Anders misschien eliminator sub van EV...?

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...