Hallo ik ben nieuw hier en heb eigenlijk geen ervaring met licht, maar het leek me ontzettend leuk om te leren. En heb nu ik op mijn zelf woon even een betaalbare scanner en dmx controler gekocht. De scanner is een DMX led scanner van skytec en mijn controller is een 192 kanaals DMX controler. Gekocht bij electronicatekoop. Jammer genoeg wist ik niet dat deze zaak waar het forum aan vast zit, ook het geen had Maarja...
Ik heb de instructies wel 10 keer door gelzen maar krijg het niet eens aan de gang. heb wel kunnen lezen dat mijn scanner op adres DIP 1 en 10 aan moeten staan. Als ik nu mijn panneel aanzet en ik druk scanners 1 of12 of wat er tussenin zit , hij flikkerd heel snel maar reageerd niet op de schuiven en de joystick reageerd ook niet. Wat ik al zei heb het al tien keer doorgelzen mar kom er niet uit. Ik weet hiet is niet 1 2 3 te leren maar als hij in iedergeval al iets doet zou fijn zijn. Kan iemand mij helpen?
Via dit forum of misschien ff een belletje dat is misschien net zo makkelijk.
Of wil misschien de zaak me een handje helpen ook al heb ik hem niet bij hun gekocht?
Hier hoor het wel
vr/gr Tom van de vondevoort
Ik heb de instructies wel 10 keer door gelzen maar krijg het niet eens aan de gang. heb wel kunnen lezen dat mijn scanner op adres DIP 1 en 10 aan moeten staan. Als ik nu mijn panneel aanzet en ik druk scanners 1 of12 of wat er tussenin zit , hij flikkerd heel snel maar reageerd niet op de schuiven en de joystick reageerd ook niet. Wat ik al zei heb het al tien keer doorgelzen mar kom er niet uit. Ik weet hiet is niet 1 2 3 te leren maar als hij in iedergeval al iets doet zou fijn zijn. Kan iemand mij helpen?
Via dit forum of misschien ff een belletje dat is misschien net zo makkelijk.
Of wil misschien de zaak me een handje helpen ook al heb ik hem niet bij hun gekocht?
Hier hoor het wel
vr/gr Tom van de vondevoort
Comment