Showtec Giant XL Led

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bwijman
    • Apr 2010
    • 4

Showtec Giant XL Led

Hoi,

Ik wil misschien de volgende movinghead aanschaffen voor gebruik op me kamer:
    http://www.licht-geluid.nl/shop/BVModules/ProductTemplates/jenh/Product.aspx?productid=23de71ab-120e-4f1a-b4c7-b8df8c81db30

Ik kan op internet heel weinig over dit type MH vinden wat betreft gebruikerservaringen. Ik hoop via deze weg misschien meer informatie in te winnen over de prestaties van deze MH. Alvast bedankt.

MVG, Johan
  • glennwestlander
    • Aug 2009
    • 91

beste bwijman,

persoonlijk heb ik slechte ervaringen met led movingheads ik vind ze gewoon nog niet genoeg output hebben in vergelijking tot een lamp. verder ja het is gewoon je eigen keus.

voor dezelfde prijs kun je genoeg leuke headjes kopen met led of met lamp.

ik denk dat het met dit vooral kwa smaak is.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

In Frankfurt op de stand van Showtec kon je ze zelf proberen. Op afstand naar de muur gericht viel de lichtopbrengst mij wat tegen. De versie met de 60 Watt LED in, die ging heel goed!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• rick1993
        • Nov 2007
        • 209

Ik heb ze een keer in een showroom gezien, en ze vielen mij wat tegen.

Dan kun je beter de indigo 4500 van showtec nemen, deze heeft een 60W led .
        licht dat licht mij wel

Comment

• bwijman
          • Apr 2010
          • 4

Hoi,

Dat denk ik dus ook, dat misschien de output wat tegen valt. Ik ben de lichtopbrengst van een Winner II scanner gewend (250W halogeen) en hoop dat de Showtec Giant daar in de buurt zit? Zo niet dan heb ik al een volgend alternatief, welke de Showtec Phantom EK2 is:

http://www.licht-geluid.nl/shop/BVModules/ProductTemplates/jenh/Product.aspx?productid=HL40165

Ik heb trouwens al vele bedrijven aan geschreven voor het krijgen van een demo van 1 of beide movingheads. Tot nu toe heb ik hier nog weinig succes mee gehad. Weten iemand hier misschien waar een demo mogelijk is, zodat ik het zelf kan zien? Alvast bedankt.

Comment

• bwijman
            • Apr 2010
            • 4

Originally posted by laserguy
            In Frankfurt op de stand van Showtec kon je ze zelf proberen. Op afstand naar de muur gericht viel de lichtopbrengst mij wat tegen. De versie met de 60 Watt LED in, die ging heel goed!
            Heb je misschien met deze MH gespeelt? :

YouTube - Prolight & Sound 2010 /// Teil 7 Showtec Giant XL

YouTube - Showtec Giant XL (Prolight + Sound Frankfurt 2010)

In deze filmpjes op de beurs in Frankfurt lijkt het idd ook dat de lichtopbrengst tegen valt. Hoewel er natuurlijk wel veel omgevinglicht is lijkt de output toch minder dan een Winner 2 scanner output?

Groeten, Johan

Comment

Working...