mixer aansluiten op actieve speakerS?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

maak eens een mooie connector panel, want je microfoon is ook een Jack input, dus je maakt een mooi connector panel met je stroom distributie erop (powercon) zorg je daardoor ervoor dat je nooit geklier hebt met adapters en stekkers en alles.

2x XLR Output (L+R) die gaan vanaf je connector panel naar een Stereo Jack 6.3

1X XLR input (Mic) die gaat vanaf je connector panel naar Jack input van je mic

alles op een rijtje en goede aansluitingen

Comment

• Beckers Entertainment
      • Dec 2008
      • 650

Stainz

Voor iemand die alleen op zijn kamer draait en slechts 6x per jaar op stap gaat om te draaien (ik noem maar iets, ik ken geen getallen) is een connector paneel een overbodige investering. Tuurlijk ziet het er leuk uit en tuurlijk werkt het sneller, maar 40-50 euro ben je toch al snel kwijt incl. bekabeling en de hele meuk.
      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Italioboy
        • May 2010
        • 21

Ik zelf gebruik gewoon 2 RCA>xlr male converter, deze kun je meestal halen bij je lokale elektronica winkel. Gewoon je tulpstekkertje er op prikken en dan in je xlr steken. Klaar is kees.

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

Originally posted by Italioboy
          Ik zelf gebruik gewoon 2 RCA>xlr male converter, deze kun je meestal halen bij je lokale elektronica winkel. Gewoon je tulpstekkertje er op prikken en dan in je xlr steken. Klaar is kees.
          Echter werk je dan met een ongebalanceerde kabel en dat is in geval van storingen minder gunstig...

Comment

• Malibu
            • Jul 2009
            • 67

Overigens een rcf dealer in buurt van nijmegen.

Rsc Music Cuijk. goede ervaringen mee.
            Overigens zit konitech in Malden.

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

En mijn advies...

Lees hier eens door de oude topics op dit forum, begin maar in het newbie deel, dan leer je een heleboel!

ps. koop je altijd 'dingen' voordat je weet of je het aan kunt sluiten??

en dan meteen maar een tip:
              zorg dat je niet in het 'rood' draait, dat komt het geluid ten goede.

vooruit dan nog 1:
              zorg voor statieven, zodat je topjes 'hoog' genoeg staan.
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...