ik wil een jingle !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pieterjan
    • Dec 2001
    • 395

oke mark bedankt ik zal ze ff mailen

pieter-jan jochems
    jochems drive in shows
    Pieter-jan Jochems
    Danstoko.nl

Comment

• Jurgen
      • May 2001
      • 133

Ik vind jingles in sommige shows onmisbaar en goede reclame. Maar lees: sommige shows. Ik vind jingles tijdens een trancefeest nutteloos, maar bij een bruiloft kan een jingle goede reclame zijn. Zorg altijd dat een jingle duidelijk overkomt, dus niet volgepropt met sweepers en andere fx. Zeker niet bij bruiloften en bedrijfsfeesten. Bedenk een pakkende tekst en hoe je je jingle wilt hebben. Een jingle heeft als doel: reclame, en reclame moet goed en professioneel zijn. Ik vind daarom dat je niet zelf moet gaan prutsen. Jingles maken is een vak apart. Vraag offertes aan bij verschillende bedrijven zodat je kunt vergelijken. Ik heb dit ook gedaan en kwam bij Jakobs Produkties uit. Ik heb hier hele goede ervaringen mee.

Kijk eens op http://www.melvinjakobs.nl

Carpe Diem, pluk de dag!
      Koekje Erbij?

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

een shout....vanaf 75,-(gulden....dus zon 34,- euro..Hoe gekker hoe duurder.....En voor bepaalde spreek stemmen, moet je vaak lang wachten....En reken niet op een Wessel v. Diepen, Jeroen van Inkel of Edwin Evers....Die doen dat gewoon weg niet meer....Een gesproken jingle zit trouwens op ongeveer 147.00 Euro....Ik ben goedkoper...

Olaf, Duffhuës Edit Company.
        Oss.

details....push it..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Jurgen
          • May 2001
          • 133

Er zijn ook echt wel betere stemmen dan de 538 heren..... Anton Kothuis, Kas van Iersel en ga nog maar ff door. Voor stemvoorbeelden moet je eens op www.reclamestemmen.nl kijken

Carpe Diem, pluk de dag!
          Koekje Erbij?

Comment

Working...