CD speler vraag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJordy
    • Nov 2009
    • 112

CD speler vraag

beste forumleden,

ik heb een vraag over deze Dubbele cd speler: Numark CDN 22 MK5 - J&H licht-geluid.nl / shop

heeft deze speler een Anti-Shock buffer geheugen?
    Mvg,

DJordy
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Naar mijn weten heeft deze speler geen antishock geheugen.
    Heb hier zelf ook naar zitten te kijken, maar heb toch voor de cdn 55 gekozen omdat deze wel antishock heeft.

Groeten, Mark
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Ooit gehoord van Google?
      Zie je direct de site van Numark met alle gegevens en zelfs de gebruiksaanwijzing!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Junior
        • Jan 2010
        • 114

Ik wil jullie der even op wijzen dat der geen geheugenstaat wat schokken tegen gaat.
        Jullie bedoelen een buffer ( een stuk opslaan wat je kan afspelen als de cd speler teveel beweegt).
        Of een antishock systeem (Dat zorgt der voor dat de cd houder minder beweegt waardoor die minder snel over zal slaan).

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1087

Een geheugen dat schokken tegen gaat bestaat inderdaad niet. Wel bestaat er geheugen dat de gevolgen van schokken kan tegengaan! Dus dit is meer een semantische discussie dan een praktische. Ik denk dat alle mensen hiervoor doelden op een geheugen dat de gevolgen ervan bestrijdt.

Als we toch gaan millimeter copuleren:

Een antishocksysteem zorgt er meestal voor dat het de 'cd-houder' (zoals je hem noemt) juist zeer vrij kan bewegen. Hierdoor zal bij een stoot tegen de behuizing het loopwerk (en optisch blok) ongestoord zijn gang kunnen blijven gaan.

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Junior
            • Jan 2010
            • 114

Volgens mij is het andersom dat de behuizing vrij om het loopwk kan bewegen.
            Want het loopwerk wil je op de zelfde plaats houden.
            Maar goed doet der verder niet toe.
            Last edited by Junior; 17-05-10, 19:14.

Comment

Working...