Kwaliteit, of zooi? merk speakers of chinees?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

en klinkt ook perfect, maar mijn dap boxjes zijn net iets beter
    Dat is nou net iets wat wij allemaal allang weten: DAP is beter dan perfect!

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Ik heb hier ook nog een setje van Cor staan, waar voor je geld en geen gezeik mee gehad.

Toen er een plaatje kapot was kreeg ik ook zonder gezeur een nieuwe

Verder is er al eens een topic over Cor en zijn speakers geweest, moet nog genoeg in te lezen zijn.
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• dakpan
        • Aug 2009
        • 34

Originally posted by Hederik
        Hallo,

Bedankt voor de reacties!

Maar dan maar weer meteen een newbie vraag,
        De speakers die ik van hem wil kopen (de 2x top en 2x bass van Gatt) zijn zonder versterker. Hij bied een American versterker
        type VX-1000 (2 x 550 Watt RMS) voor 250 euro aan.

Maar kan deze versterker dan de 2 bass speakers en 2 top speakers aansturen? Ik hoorde jullie praten over een "proccesor" maar die heb ik toch niet nodig bij deze versterker?

Mengpaneel en cd-spelertje heb ik al.

Ook bedankt voor de reacties van mensen die al bij Cor in dieren zijn geweest!
        Ik heb deze versterker ook er bij gekocht hendrik
        Het is Van American Audio vx-1000 is vind het een prima versterker voor dat geld.
        Ik gebruik ze met de power xxl 12 en 15 inch en gaat prima.

Geluid is voor de 1 ok en voor de ander bagger het is zelf wat je er mee wilt ik heb zelf nog nooit klachten gehad over slecht geluid.

Denk toch niet dat de gasten er verstand van hebben als ik het goed vind , vind de klant het ook goedanders had ik het alang gehoord.

Je hebt er altijd mensen bij zitten die het beter en mooier hebben maar daar voor hebben we de ergenissen top 10 in dit forum.

Je moet ergens beginnen !!!!!!!

Duurder kan altijd later nog.

gr

rene

PS : versterker kan 3 uitgangen aan stereo-br-paralel 8 omh en 4 omh
        anders ff zoeken op american audio vx-1000

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 650

Eventjes mijn "two cents"... voor deze prijzen verbaasd het me nog dat er zoveel reacties op dit topic zijn. Een aantal van ons draait met setjes waar bijv. een vervangend diafragma van het hoog al duurder is dan een "set" van deze ... nou ja, zullen we ze maar speakertjes noemen??

Vindt het overigens prijzenswaardig als deze man je, als aspirant koper, nog in de gelegenheid stelt om te komen luisteren, je schijnbaar vriendelijk behandeld en nog iets van service biedt ook.

Ik heb bij zat leveranciers geweest waar dit nog geeneens gezegd kon worden ( en dan ging het over aanzienlijk andere bedragen!!!!! )

Voor dit soort spulletjes geldt dus ook: "if it sounds to good to be true, it usually is"

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

Hij heeft op Marktplaats niet voor niks een cirkelzaag bij zijn advertenties staan
            Dan kun je het "setje" opsplitsen
            Life is what you make it

Comment

• dakpan
              • Aug 2009
              • 34

Originally posted by Rieske
              Hij heeft op Marktplaats niet voor niks een cirkelzaag bij zijn advertenties staan
              Dan kun je het "setje" opsplitsen

Is toch leuk als je om advies vraagt dat je alleen van die rare grapjes krijgt.
              Hendrik komt met een normale vraag en geef hier dan antwoord op aub.

Het is geen jbl en andere dure speaker merk , maar ik zou zeggen hendrik ga er heen maak een afspraak en ga luisteren.
              hoor graag wat je hebt gedaan ???

gr

Rene

Comment

Working...