welke zaklamp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jensen
    • Jun 2010
    • 1

welke zaklamp

Hallo
    ik ben hier nieuw maar volg al een geruime tijd het forum ik post hier mijn eerste bericht. Ik zoek een nieuwe zaklamp voor een nachtspel met de jeugdbeweging. Het nachtspel houd in dat we de we 6 uur tegen onze begeleiders spelen. wij zitten in een kooi en moeten hun namen noemen. De begeleiding moet proberen om X aantal keer de kooi te raken.

Nu was mijn vraag welke zaklamp ik hier het best voor kan gebruiken. Ik had gedacht aan een Maglite 6D. Wat zijn jullie ideeën.

Mvg Jensen
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Heeft weer lekker veel met PROFESSIONEEL licht en geluid te maken...
    De ideale zaklamp: deze die doet wat je ervan verlangt. Alle grote merken geven lichtopbrengsten, focussering, autonomie, waterdichtheid, ... allemaal netjes op. Zoeken en vergelijken wat voor jou het belangrijkste is dus. Is geen discussieonderwerp maar een feitenonderzoek.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Ben ZEER tevreden over de LED lenser P2
      LED LENSER - Professionelle, fokussierbare LED-Taschenlampen / Flashlights von Zweibrueder Optoelectronics GmbH

komt echt een BAK licht uit!!!
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Ik kan mijn O-Light T20-m erg aanbevelen.

Klein, fijn, veel licht opbrengst, veel accessoires. Goede en stevige kwaliteit. Handzamer en ga zo door. Doet ook aan verschillende standaarden.

even google zou ik zeggen

Verder snap ik niet wat deze vraag op dit forum doet?

krachtig dingetje met 220 lumen
        Last edited by dj-wojcik; 18-06-10, 19:50.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...