Rookmachine buiten gebruiken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ-S
    • Jun 2010
    • 3

Rookmachine buiten gebruiken

Hallo, Ik ben nieuw op het licht en geluid forum. En ook nieuw op het gebied van licht waar ik een vraag over heb.

De problemen met een rookmachine buiten kennen jullie vast, Dat de rook wegwaait. Ik zoek hiervoor een oplossing, Met 2 x 1200 watt rookmachine die ik buiten wil gebruiken. Wat voor een oplossingen hebben jullie hiervoor? zouden jullie mij hier meer over kunnen vertellen hoe ik deze toch redelijk goed kan gebruiken buiten zonder er dure kosten aan te hebben.

Alvast bedankt.
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Hele grote schutting bouwen

Nee is altijd lastig en ben nog geen zinnige oplossing tegengekomen

Enne welkom op het forum
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• LJ-S
      • Jun 2010
      • 3

haha, Is een idee. maar ik wou een goedkope (niet boven de 10 euro) oplossing. Ik had al gelezen afwasmiddel in de machine maar ik denk zelf dat dit niet erg goed is voor de machine?

Comment

• Gitarist 62
        • May 2006
        • 278

Originally posted by LJ-S
        haha, Is een idee. maar ik wou een goedkope (niet boven de 10 euro) oplossing. Ik had al gelezen afwasmiddel in de machine maar ik denk zelf dat dit niet erg goed is voor de machine?
        Is tie mooi schoon voor je 'm kan weggooien
        ~Clearsound~

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

afwasmiddel in je machine? waar is dat op gebaseerd?

maargoed, enige manier om het een beetje dekkend te krijgen zonder dat het geld kost: de rookdoos met de wind mee aan de windkant vanh et podium zetten en in plaats van steeds volle bak te roken continu kleine pufjes geven zodat er een continue stroom rook is die over het podium verwaait.

een goedkope vloerventilator die naast de rookachine staat help ook. de rook niet door de fan blazen omdat die dan na 1 optreden vol zit met pekkig stof.

Comment

• mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

Idee met het afwasmiddel is dat je rook wat zwaarder word en langer blijft hangen.

Tenminste dat is/was het idee volgens mij.

Correct if I'm wrong!
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• LJ-S
              • Jun 2010
              • 3

Ja, Met de wasmiddel is dat het zwaarder wordt, maar ik ben bang dat me machine ervan kapot gaat.

@ R. den Ridder

Zo'n ventilator heb ik nog wel liggen ergens, ff zoeken en dan maar proberen.

Comment

• Martijn de Groot
                • Mar 2005
                • 189

klinkt misschien raar, maar de rook van m'n barbeque blijft het anders prima doen buiten, wind mee, wind tegen, altijd meer rook dan ik zou willen. Wat ik maar wil zeggen is dat zoeken naar andere vormen van rook meer op zal leveren dan proberen een machine voor binnen bedoelt toch succesvol buiten te gebruiken.
                In de film zijn er wel oplossingen met machines, misschien daar eens vragen.
                Alles wat niet door de fabrikant van een apparaat aanbevolen wordt is af te raden te gebruiken en zeker afwasmiddel als je een oplossing van rond de 10 euro zoekt, je verwarmings elementen moeten vervangen is zeker duurder.
                Martijn de Groot
                wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

Working...