Simpele aansturing blinder en scans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mvdt
    • Jul 2010
    • 2

Simpele aansturing blinder en scans

Beste iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.
    Voor een feest in een JV willen wij de boel opleuken met twee martin acrobat scans en twee showte sunstrip active DMX.

Nu heb ik mij een beetje ingelezen, maar vind het nogal moeilijk om er achter te komen hoe alles werkt. Daarom zet ik hierbij mijn lijstje met wat ik wil;

Sunstrips master - slave functie. elk licht aparte fader. Ook een "blind functie"voor alle lichten tegelijk. Eventueel een programmaatje die elke lamp afzonderlijk aan/uit laat gaan.

Scans, Bewegen op de muziek, maar moeten ook dimbaar zijn. Ook weer master-slave, maar slave beweegt tegenovergesteld van master.
    Ook moet alles ook handmatig aangestuurd kunnen worden.

Ik heb ook nog een beperking, namelijk het budget. Om te huren kan ik kiezen uit de volgende tafels;

TTL Spring-V2 24/48
    SGM Pilot 2000
    Showtec Lite-8
    Visual productions Duple
    Zero 88
    Serius 24

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe ik bovenstaande het makkelijkst kan bewerkstelligen

Bij voorbaat dank.
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

waarom niet aansturen via USB en een laptop?

Comment

• mvdt
      • Jul 2010
      • 2

Dat wil ik best hoor. Zijn daar gratis programma's voor? Voor visualDMX heb je een interface nodig begrijp ik. Vindt het ook niet erg gebruiksvriendelijk.

Comment

• stainz
        • Sep 2009
        • 609

je hebt altijd een USB>DMX nodig verder is er aardig wat gratis software te krijgen.

Ik ben geen licht-man maar met de zoekfunctie hier op het forum moet je een eind komen.

Entec USB>DMX staat goed bekend voor zover ik weet maar welke je dan het beste zou kunnen hebben moet je aan de lichtmensen overlaten

Comment

Working...