tegen vallend geluid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rxr
    • Jul 2010
    • 1

tegen vallend geluid

Hallo,

Ik ben echt een newbie dus vandaar mijn vraag in het Newbies & startersvragen topic.

Nu heb ik heer een logitech z5500 staan voor films te kijken, daar komt redelijk geluid uit maar het geluid is niet van die kwaliteit dat ik zeg, zo daar wil ik ook graag al mijn muziek op luisteren. Komt ook nog eens bij dat mijn center speaker dan een beetje op de verkeerde plaats staat. Dus ik wou voor het muziek luisteren op mijn kamer graag wat anders.

Nu heb ik hier nog een harman kardon avr 1550 staan met daarop aangesloten 2 jbl speakers van het type tlx2. Dit heb ik allemaal digitaal aangesloten en toch valt het me nog een beetje tegen. Wat vinden jullie van deze combinatie. Is dit inderdaad niet zo perfect of ben ik gewoon een beetje verwent, en wat zou ik als eerste moeten veranderen als ik graag wat meer kwaliteit wil. De speakers of de versterker.

Ik hoor graag jullie advies.
  • ajdeboer
    • Feb 2009
    • 198

Beste RXR

Dit forum is voor (semi) professioneel geluid (en licht)
    Geluid in jou woonkamer/slaapkamer hoort daar eigenlijk niet bij.
    Misschien dat je je vraag beter kunt stellen op een HIFI forum. (www.hififorum.nl)

Succes!

Groet,

Albert Jan
    Last edited by ajdeboer; 25-07-10, 14:21.

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

Titel van dit topic: "tegen vallend geluid".
      Ik heb geen idee wat je daartegen kunt doen. Zwaartekracht uitschakelen?
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Zulke vraag stellen op een pro forum zal je echt niet helpen:

Ten eerste hoort deze vraag hier niet thuis wegens schending van de forumregels (en ik hoop dus dat ik deze reactie er nog doorkrijg voor het slotje...)

Ten tweede krijg je van ons antwoorden die jij in je living of kamer niet wilt hebben. Hier wordt met serieus spul gewerkt, dat power geeft, hoge rendementen kent en vele mensen laat genieten. Hiertegen is HiFi mietjesspul

Tegen geluid dat echt valt kun je een harde vloerbedekking nemen... dan stuitert het terug naar boven (+1 voor Keenoncoolstuff)
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...