Die foto is wel realistisch hoor: zo een PLX weegt ongeveer 10..12 kg. Samen zit er dus ongeveer 50 kg in, dat is 25 kg. per handgreep. Dat houden ze wel.
Originele flightcase net te klein
Collapse
X
-
volgens mij tordeert dat hele ding bij normaal gebruik helemaal uit zijn verband als je hem met 50 kilo belast gaat gebruiken. Zodra de deksels los zijn is dat ding toch gewoon niets waard?
De amps zijn aan de achterkant NIET ondersteund!
Ik heb een 6U versie. en met 28 kilo moet ik hem al uitsluitend met de deksels erop verplaatsen. Even optillen zonder deksels doe ik echt niet.lekker belangrijk!Comment
-
Jawel, als dit vol zit kan de kast geen kant meer op: als de amps goed zijn vastgeschroefd en op elkaar zitten dan is de voorkant te beschouwen als een massieve plaat. Dat is stevig genoeg. Aan de achterkant rusten de versterkers op elkaar dus ze daar nog eens ondersteunen is niet echt nodig. Overigens blijkt zo een PLX maar 9.5 kg te wegen dus is het maar 40 kg meer ook. Een beetje potige kerel (ik niet) tilt dit op zijn eentje op. En natuurlijk is met deksel altijd steviger, geldt ook voor houten cases.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Grappig dat de case vol moet zitten om sterk genoeg te worden.
Wel eens een meter of 10 gelopen met een volle SKB case?
Dan snap je gelijk waarom er wielen onder 'echte' flight cases zitten zodra ze groter zijn dan 5 HE.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
Comment