Beste mensen,
Ik had al een onderwerp geplaatst, maar deze is gesloten.
Het waren ook mischien iets te veel vragen, je moet zelf natuurlijk ook wat uitzoeken.
Daarom beperk ik me tot deze ene vraag:
Wat is nou een redelijk budget om mee aan te komen?
4 podia, waarvan 3 overdekt in een kleine spantent, en 1 open air van +/- 350 m2
Dag 1 word overal dance muziek gedraait, en dag 2 zullen er bij 2 podia bandjes komen optreden en bij 1 podium word weer dance muziek gedraait.
Renevanh kwam al met een budget van 2500- per podium en 350,- personeelskosten, maar dit was dan al een podium voor bandjes.
In het budget moeten licht / geluid / truss / op- en afbouw / etc. zitten, de podia regel ik zelf.
Het licht en geluid moet gewoon goed zijn, maar wel zo goedkoop mogelijk.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Willywortel
Ik had al een onderwerp geplaatst, maar deze is gesloten.
Het waren ook mischien iets te veel vragen, je moet zelf natuurlijk ook wat uitzoeken.
Daarom beperk ik me tot deze ene vraag:
Wat is nou een redelijk budget om mee aan te komen?
4 podia, waarvan 3 overdekt in een kleine spantent, en 1 open air van +/- 350 m2
Dag 1 word overal dance muziek gedraait, en dag 2 zullen er bij 2 podia bandjes komen optreden en bij 1 podium word weer dance muziek gedraait.
Renevanh kwam al met een budget van 2500- per podium en 350,- personeelskosten, maar dit was dan al een podium voor bandjes.
In het budget moeten licht / geluid / truss / op- en afbouw / etc. zitten, de podia regel ik zelf.
Het licht en geluid moet gewoon goed zijn, maar wel zo goedkoop mogelijk.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Willywortel
Comment