BPM Studio volledig scherm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tukkie
    • Aug 2010
    • 20

BPM Studio volledig scherm

Hoe krijg ik BPM Studio volledig scherm. Ik kan hem namelijk niet uittrekken. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Groeten,
    Brian
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Shift+F4 is daar de reguliere Windows oplossing voor.

Mocht dit niet werken, dan zou ik het meer bij BPM-studio zelf gaan zoeken. Handleiding erbij pakken, instellingen langsgaan, etc.

Mvg,

Teun

Ps. Wat ook nog zou kunnen is dat de resolutie van je beeldscherm niet ondersteunt wordt door BPM, in dit geval dat deze te hoog zou zijn. Zet deze eens wat lager en probeer het verhaal hierboven nogmaals...

Dit 'probleem' heb ik bijvoorbeeld ook met BandManager, die werkt het best met 1280x1024, schat ik zo. Ikzelf werk vrijwel altijd op 1920x1080 beeldpunten, ofterwijl Full-HD. HiQNet heeft hier overigens géén last van!
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

De eerste reactie, door mij verwijderd, was gericht op wat windows gewend is.
      Lijkt me niet dat de vraagsteller dit niet al reeds wist.
      ( want: het is hem ook gelukt om zich aan te melden op dit forum, dus hij snapt in ieder geval het basisgebruik van een pc)

Graag BPM specifieke reacties!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• tukkie
        • Aug 2010
        • 20

Bedankt voor je reactie, maar helaas. Beide werken niet. Iemand nog andere iedeeen of opties?

Comment

• hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

Bedoel je dat het niet is gelukt om de handleiding open te slaan of ben je die ook al helemaal afgegaan?

Comment

• djmarc1989
            • Aug 2009
            • 7

Zover ik weet is het niet mogelijk. Als je de legale versie hebt kun je bij alcatech andere formules vragen. Maar je kunt niet in de opties van het programma de resolutie aanpassen. Dat zij mij ooit eens hebben verteld

Comment

• daveyb
              • Aug 2009
              • 150

inderdaad alleen als je legale bpm hebt is het mogelijk om hem volledig te krijgen. Is een van de zoveel trics die in BPM zitten.
              We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

Working...