nieuwe cd-speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

nieuwe cd-speler

Hoi,

Ik ben op zoek naar 1, later nog een erbij, cd-speler.
    Misschien handig om erbij te vermelden, mijn mengpaneel= een reloop rmx-30 bpm blackfire. Flightcases kijk ik nog niet naar, want ik ben van plan om ze in te bouwen.
    Ze worden niet zo gek vaak gebruikt, zeg 2x per maand hooguit, omdat het vooral hobby van me is.
    En als ik ze buiten de deur gebruik, zijn het meestal toch verjaardagen van een familielid, familiefeest, of iets in die richting.
    Mijn budget is niet al te groot, ongeveer 200,-- op zijn max. erboven probeer ik niet te zitten.(dus geen overpriced pioneers!) Nu heeft mijn buurjongen zelf 1x de numark axis 4 staan. Deze heeft hij maar een paar keer gebruikt en wil hem evt. weg doen voor een niet al te hoog prijsje.
    Een vriend van me zei evt. te gaan voor de Denon DN-S700, maar dit ligt boven mijn budget en wil zoveel er niet voor uitgeven.
    Of moet ik toch voor een kwalitatief betere speler gaan?

Wie kan me helpen?

edit: er worden gewone EN gebrande cd's (r) mee afgespeeld en moet ook mee met carnaval(~shock~proof)
    Last edited by hardstyle; 10-10-10, 12:55.
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Misschien een dubbel CD speler? Heb je de boel meteen op 19" formaat, de betere (denon) spelers zijn ook met PC/laptop te gebruiken, en oerdegelijk. Daar kan je met carnaval nog heel wat plezier van beleven. Qua kwaliteit zit je met denon ook meteen goed (vriend van me heeft een setje S3700 met een X1600, dat klinkt errug goed voor een dj setje).

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Ik heb zelf al eens een dubbele cd speler uit mogen testen en een tabletop, maar vind tabletop fijner. (waren wel goedkope rommelmerken)
      Of alles 19" is maakt me niet zo veel uit.
      Als ik toch voor 19" ga, ga ik meteen voor een dubbele cd speler, maar deze liggen vaak boven mijn budget, behalve met die goedkope DAPjes.
      De laptop kan ik ook op het 3e kanaal van mijn mixer, omdat het me verstandig lijkt om geen mic neer te leggen tijdens carnaval met die dronken koppen
      ps. 339,-- is toch wel 'ietsjes' boven het budget ea?
      Verder nog ander advies?

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

Originally posted by hardstyle
        behalve met die goedkope DAPjes.
        ps. 339,-- is toch wel 'ietsjes' boven het budget ea?
        Verder nog ander advies?
        Ik vind 200 euro toch aan de lage kant, wil je dan nog iets degelijks kijk je toch al snel naar 2e handsjes.
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Tom06
          • Aug 2009
          • 161

je zegt dat een dubbele cd speler te duur is? Een table top is meestal duurder! En dan heb je er pas een!

Er zijn inderdaad duudere dubbele cd spelers maar er bestaan ook super goeie die geen drol kosten!
          Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• hardstyle
            • Jan 2010
            • 427

Model? Effecten hoeft van mij niet eens per see, als ik maar pitchcontrol heb, hij shockproof is en het goed doet. (is die axis4 niks dan?)
            ps. ik wil ook graag een tabletop, omdat ik nog geen ruimte heb om in te bouwen, deze komt later pas.
            Last edited by hardstyle; 11-10-10, 15:30.

Comment

Working...