Behringer LC2412 LED PARREN

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Superfly
    • Sep 2008
    • 86

"Van de 8 leds schijnen er 4 op het podium en 4 op de muur.
    Eerst sluit ik de 4 LED's die op het podium schijnen aan op mijn controller, die programmeer ik dan alle vier in één kleur op één kanaal. "
    --------------------------------------------------------------
    Als ik het goed begrijp wil je de vier led spots die naar de muur schijnen precies het zelfde laten doen? kan je ze dan niet beter op het zelfde DMX adres zetten? Dit geld ook voor de led spot die op het podium schijnen.
    Dit scheelt je dan 24 adressen/kanalen.

Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Marcel.
    Make My day, Blow your Amp

Comment

• WesleyvdL
      • Oct 2010
      • 9

Ja, dat heb je goed begrepen! Maar ik kan helaas aan de instelling van de LED lampen niets veranderen. Ik moet echt alles met mijn controller doen.

Dus zoals jij al zei,
      de lampen op de muur een kleur op fader 1
      de lampen op het podium een kleur op fader 2
      En dat zo met alle lampen

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Ik had een heel verhaal getypt, toen de server me eruit gooide.

Bottomline:

Regel een grotere tafel!
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Oscaar
          • Oct 2010
          • 1

De behringer website verteld me:

24 preset channels, assignable to 512 DMX channels
          Up to 3 DMX channels can be controlled per preset channel
          120 scenes storable in 10 banks
          Dus het lijkt me dat je gewoon alles tegelijk aan moet sluiten op je lichttafel. En dan even uitzoeken hoe je je 40 kanalen verdeeld over 24 faders, of bijvoorbeeld voor je LED parren scenes maakt, en die start.

Print deze even uit, en je komt er wel:

Oh, en je kan toch best de DMX kanalen van de led parren veranderen, zolang je ze maar weer terugzet (even opschrijven?).

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by WesleyvdL
            Ja, dat heb je goed begrepen! Maar ik kan helaas aan de instelling van de LED lampen niets veranderen.
            Instellingen opschrijven (pen en papier al eens van gehoord) en daarna aanpassen hoe jij het wilt. Als je klaar bent pak je de notitie er weer bij en zet je de LED parren weer netjes terug.

Hoe moeilijk kan het leven zijn, hoe moeilijk kan je het jezelf maken.

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

heb "vroegah" ook wel eens een bult parren, 4 scans, theater licht (frontje, topje etc.) op een behringer gedaan.. dus het kan wel degelijk, alleen moet je de mogelijkheden van de tafel eens doornemen.
              Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...