PM2600 of CL 2000/1600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raytegoed
    • Oct 2009
    • 17

PM2600 of CL 2000/1600

Beste ervaringsdeskundige,

Wie kan mij adviseren voor welke configuratie ik het beste kan kiezen.

De keus waarvoor ik staat:

Dynacord configuratie:

[LIST=1][*]Powermax 5 met de PM2600 (2600 Watt/4ohm) versterker en F8 Sub + F150 top[/LIST]

[LIST=1][*]2 losse versterkers CL 2000 icm CL 1600 (totaal 3600 Watt/4ohm) voorzien van een DBX x-over. Hieraan wil ik dezelfde speakerconfig of evt. de D-lite serie op aansluiten.[/LIST]

Wat is nu de beste optie? Het totale vermogen van optie 2 is op papier meer. Maar het gaat uiteindelijk om de kwaliteit wat het produceert.

De verhouding tussen versterker output en Speaker input is van beide opties verschillend. M.a.w. zijn de versterkers niet te licht voor de speakers?

Wat is de betere speaker: Forum line of D-lite?

De tafel die wordt aangesloten is een CMS 1000 van Dynacord.

Graag jullie ervaringen en/of adviezen.

Raytegoed.
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

De 2 losse versterkers hebben meer power.. En als crossover zou ik die van dynacord pakken. Dit is exact hetzelfde als in de pm2600 gebruikt wordt.
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Raytegoed
      • Oct 2009
      • 17

Originally posted by FiëstaLj
      De 2 losse versterkers hebben meer power.. En als crossover zou ik die van dynacord pakken. Dit is exact hetzelfde als in de pm2600 gebruikt wordt.
      Heb je nog een voorkeur qua speakers? Welke type is kwalitatief beter? En zijn de versterkers sterk genoeg voor de aan te sturen speakers?

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

CL serie, fijne versterker...

Forumline of D-lite?

Het D-lite is moderner, maar het gaat samen even goed...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Originally posted by Olaf Duffhuës
          CL serie, fijne versterker...
          Ben minder te spreken over hoe stil de versterkers zijn, komt nogal wat ruis uit als je ze gaat vergelijken met crest/labgruppen. Kanaalscheiding kon ook beter. Maar voor het geld een nette eindtrap !
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...