Beste ervaringsdeskundige,
Wie kan mij adviseren voor welke configuratie ik het beste kan kiezen.
De keus waarvoor ik staat:
Dynacord configuratie:
[LIST=1][*]Powermax 5 met de PM2600 (2600 Watt/4ohm) versterker en F8 Sub + F150 top[/LIST]
[LIST=1][*]2 losse versterkers CL 2000 icm CL 1600 (totaal 3600 Watt/4ohm) voorzien van een DBX x-over. Hieraan wil ik dezelfde speakerconfig of evt. de D-lite serie op aansluiten.[/LIST]
Wat is nu de beste optie? Het totale vermogen van optie 2 is op papier meer. Maar het gaat uiteindelijk om de kwaliteit wat het produceert.
De verhouding tussen versterker output en Speaker input is van beide opties verschillend. M.a.w. zijn de versterkers niet te licht voor de speakers?
Wat is de betere speaker: Forum line of D-lite?
De tafel die wordt aangesloten is een CMS 1000 van Dynacord.
Graag jullie ervaringen en/of adviezen.
Raytegoed.
Wie kan mij adviseren voor welke configuratie ik het beste kan kiezen.
De keus waarvoor ik staat:
Dynacord configuratie:
[LIST=1][*]Powermax 5 met de PM2600 (2600 Watt/4ohm) versterker en F8 Sub + F150 top[/LIST]
[LIST=1][*]2 losse versterkers CL 2000 icm CL 1600 (totaal 3600 Watt/4ohm) voorzien van een DBX x-over. Hieraan wil ik dezelfde speakerconfig of evt. de D-lite serie op aansluiten.[/LIST]
Wat is nu de beste optie? Het totale vermogen van optie 2 is op papier meer. Maar het gaat uiteindelijk om de kwaliteit wat het produceert.
De verhouding tussen versterker output en Speaker input is van beide opties verschillend. M.a.w. zijn de versterkers niet te licht voor de speakers?
Wat is de betere speaker: Forum line of D-lite?
De tafel die wordt aangesloten is een CMS 1000 van Dynacord.
Graag jullie ervaringen en/of adviezen.
Raytegoed.
Comment