Led bars

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plus2db
    • Jul 2011
    • 2

Led bars

Hoi,

Ben aan het rondkijken naar led-bars als extra decoratie. Welk type wordt door jullie aangeraden? Er zijn zoveel verschillende types in al bijna net zo veel verschillende prijs-klassen dat het niet echt overzichtelijker wordt.

Graag hoor ik van jullie met welke led-bars jullie ervaring hebben..

Ik bedoel bij deze de led-bars met ingebouwde leds aan te sturen via DMX.

Ik hoor het graag,

Gr
    Sven
    Plus2db voor alles op gebied van Licht, Geluid en Entertainment.
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Wat is je budget?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

wij hebben een hele zwerm aan showtec led bars, tuurlijk is de kwaliteit minder.
      maar net als sunstrips doen ze het perfect alleen zijn wat minder robuust.
      de kleuren zijn wel netjes dus daar heb je geen last mee. verder moet je het natuurlijk proberen uit het zicht te maken zodat je de leds niet ziet zitten.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Iemand een fotootje? een LED bar lijkt me meer iets voor een bierfabrikant..

Comment

• ethen
          • May 2010
          • 92

hallo,

ik zou eens kijken of ik op het werk een foto kan maken van een cls led par64. dat zijn wel leuke parren maar het is echt voor een sweertje.

Comment

• Lala
            • Sep 2008
            • 370

Euhm, er staat bar, geen par Een pixelbar van CLS kan dan weer wel... En die zijn overigens best ok

Comment

• ethen
              • May 2010
              • 92

Originally posted by Lala
              Euhm, er staat bar, geen par Een pixelbar van CLS kan dan weer wel... En die zijn overigens best ok
              haha dom van me niet goed gelezen

Met een bar kan ik je niet zo goed helpen daar heb ik niet zo veel verstand van

Comment

Working...