Microfoon instellen of dergelijke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gila-j
    • Aug 2011
    • 3

Microfoon instellen of dergelijke

ik heb een nieuwe mic aangeschaft een Gatt ld-6u usb condenser en bij mijn vorige mic had ik soms het probleem dat als ik 'm in de pc aansluit en opnam met cool edit pro dat 'ie dan te zacht opnam.
    Als ik 'm dan in een andere usb poort deed was 't goed en daar hield ik 'm ook in. Nu is het zelfde probleem en heb hem in de andere poorten gecheckt maar geen verandering.

Iemand enig iedee? Heb er geen software bij gekregen of wat dan ook, alleen een spinner, mic en kabel.

mvg
    Gila
    Last edited by moderator; 09-08-11, 20:50. Reason: Leestekens toegevoegd, graag je aandacht hiervoor!
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

volume regeling - microfoon staat deze wel helemaal open?
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• gila-j
      • Aug 2011
      • 3

microfoon

op de microfoon zit geen volume regelaar, en in het programma staat een Db balk waar je kan zien aan het balk of de microfoon geluid pakt zeg maar en daaarop reageert ie wel noirmaal, dan reageert hij op elk geluid, maar als ik opneem neemt het heel zacht op verder ja staat alles wel goed in het programma , heb er nooit mee hoeven te veranderen betreft volume, het is microfoon aansluiten en je kan opnemen in het programma mvg

Comment

• jeroenw
        • Dec 2003
        • 216

de volume regeling van windows wordt bedoelt, deze heeft 2 schempjes, afsprelen en opnemen, kijk maar eens of die niet dicht staat...
        en (even een jaar of wat terug in de tijd) toen cool edit nog cool95 heete toen zat er ergens in het programma ook een volume regelaars setje....
        even zoeken of dat nog zo is
        \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• gila-j
          • Aug 2011
          • 3

microfoon

owwwww, wuahahaha ja klopt inderdaad .
          dank jullie wel probleem is opgelosrt
          ik heb em nu op volume 34 staan dat klink volgens mij het beste , want als ik em op 40 zet hoor ik weer een te harde stem dan hoor je de microfoon soms kraken ofzo zeg maar,
          en 30 staat ie denk ik weer te zacht, anyway hartstikke bedankt mvg Gila j deze week nog op youtube te beluisteren hahahaha Gila-J - Liefde voor me moeder eindelijk ik kan beginnennnnn

Comment

Working...