Handvatten plaatsen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • (m)IRON
    • Jun 2001
    • 196

Handvatten plaatsen

Hoe kun je eigenlijk het beste handvatten plaatsen in een vrij zware kast [u]met wielen</u>? Ik bedoel: Als je nou een stukkie rijd en daarna met zn tweetjes die kast over een drempel gaat tillen, dan kun je dus het beste de handvatten evenwijdig met de voorkant plaatsen, dacht ik zo. Maar als je nou de kast gewoon een klein stukje wil verplaatsen, zul je hem weer moeten kantelen op de onderkant. Kan het ook dat je bijvoorbeeld 2 handvatten onder en twee boven op de kast plaatst. Volgens mij heb je dan wel een goede gewichtsverdeling. Eenneuh...EV heeft in zn Eliminators van die vierkante handvatten, kun je die nergens kopen ofzo?

---&gt;&gt;&gt;Klik hier&lt;&lt;&lt;---
    ---&gt;&gt;&gt;Klik hier&lt;&lt;&lt;---
  • DJ_Robin
    • Jul 2001
    • 610

die handvaten van EV kun je kopen bij Custom cases in Den Haag maar ze zullen ze vast nog wel ergens verkopen denk ik zo.

en het makkelijkst om je handvaten te maken vind ik 2 handvaten horizontaal en 2 verticaal op de voorkant en en 2 hotizontaal op de zijkant. ( zoals dit |
    - -
    |

maar dit is natuurlijk wat je zelf wilt en hangt af van de zwaarte en grote van de kist

hoop dat je er wat aan hebt

MVG

Pioneer DJ Equipment
    if you only want the best !!!!!
    EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• -Bart-
      • May 2001
      • 827

rrrrrrillingen over m´n rug. handvaTTen.
      normaal corrigeer ik geen spelling,(ben zelf ook niet heilig) maar spreek t wel goed uit. handvaten zijn van die tonnetjes die draagbaar zijn. handvatten schroef je in flightcases.

B.Sliggers
      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

Inderdaad, helemaal correct. HandvaTTen

mvg,

Stijn Vanstiphout,
        SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
        België

Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

sorry hoor maar zit op locatie en moet dan ff snel een berichie plaatsen en let dan niet op m'n spelling.

maar idd het zijn handvatten.

ga nu weer verder met programeren en dan ff eten.
          zal proberen nog wat foto's te maken.

mzzl

Pioneer DJ Equipment
          if you only want the best !!!!!
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Daan Hoffmans
            • Aug 2000
            • 1225

Op onze stolpjes zitten aan iedere kant 2 handvatten. Aan 2 kanten zitten ze hoog, handig bij tippen enzo, aan de andere kanten zitten ze een stukkie lager, das dan weer handig bij het stapelen.

Ik heb ook een site........
            M'n baas heeft EAW olé olé!
            <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

Zorg in ieder geval dat de kist GEVULD in evenwicht is. Dus niet per sé de handvatTen mooi in het midden van de zijkant plaatsen a.u.b.

(truuc om de plaatsing te vinden: Zet de bijna afgebouwde vluchtkist met spullen erin op een bezemsteel en rol tot 'ie in evenwicht staat. Loodrecht boven de steel moeten aan beide zijden het handvat geplaatst worden)

lekker belangrijk!
              lekker belangrijk!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

Is dit niet een goede optie?

Nadeel is wel dat je dan ruimte gaat verbruiken aan de binnenkant van je case!!

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Music Power
                  • Apr 2001
                  • 382

Um Showtechniek stop jij alleen lucht in je flaaitcases ??
                  Als je die handvatten gaat gebruiken heb je na 1x optillen ze in je hand.
                  Veel te gammel dus

Greetz...Frank
                  Greetz...Frank

Comment

• Daan Hoffmans
                    • Aug 2000
                    • 1225

Deze handvatten zijn idd niet echt gebruikelijk voor flightcases. Ze zijn niet gooi- en smijtbestendig genoeg.
                    Handvatten hebben wij allemaal van PENN........ Gewoon van die klapdingen.

Ik heb ook een site........
                    M'n baas heeft EAW olé olé!
                    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                      • Jun 2001
                      • 1429

citaat:
                      Eenneuh...EV heeft in zn Eliminators van die vierkante handvatten, kun je die nergens kopen ofzo?
                      citaat:Um Showtechniek stop jij alleen lucht in je flaaitcases ??
                      Veel te gammel dus
                      citaateze handvatten zijn idd niet echt gebruikelijk voor flightcases. Ze zijn niet gooi- en smijtbestendig genoeg.
                      <h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                        • Jun 2001
                        • 1429

citaat:
                        citaat:
                        Eenneuh...EV heeft in zn Eliminators van die vierkante handvatten, kun je die nergens kopen ofzo?
                        citaat:Um Showtechniek stop jij alleen lucht in je flaaitcases ??
                        Veel te gammel dus
                        citaateze handvatten zijn idd niet echt gebruikelijk voor flightcases. Ze zijn niet gooi- en smijtbestendig genoeg.
                        En ik dacht het nog zo gezecht te hebben "Nadeel is wel dat je dan ruimte gaat verbruiken aan de binnenkant van je case!!"

Het was meer een antwoord op bovengenoemde vraag! En Nee ik heb geen lucht in casés alhoewel, sommige case's?!

Overigens zijn deze inbouw handles wel van staal! En dat zijn de handgrepen zoals in de EV Eliminators ook.
                        <h5>Showtechniek</h5>
                        <h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Music Power
                          • Apr 2001
                          • 382

Hiero zijn de meeste handvaten ook van Penn

Greetz...Frank
                          Greetz...Frank

Comment

• Overdrive
                            • Feb 2002
                            • 717

Hallo,

Ik haal dit topic even naar boven omdat ik wat vragen had omtrend deze (EV) handgrepen:

Ik heb deze een hele tijd terug gewoon nog gezien in het assortiment van Penn en ook hier dus in de webshop. Heeft iemand enig idee waar deze gebleven zijn of waar ik deze nog kan halen? (en niet: Custom Flightcases of Conrad)

Die dingen kostte altijd maar iets van 3 a 4 euro p/s terwijl ze bij bv conrad gewoon €13,50 kosten

Iemand???

Comment

Working...