benodigdheden/kosten 500 man hardstyle feest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Groenteboer Jochem
    • Dec 2011
    • 2

benodigdheden/kosten 500 man hardstyle feest

Hallo, ik heb een vraag over het huren van licht/geluid voor een hardstyle feest van pak em beet 500 man.
    Wat heb ik laten we zeggen minimaal nodig en wat zou het naar schatting kosten om dit te huren inclusief een technicus voor het aansluiten en dergelijke?
    Ik zou ook nog graag een area inrichten als chill-out met rustigere muziek en minder licht...en ook een stuk minder mensen (max 100)
    Ik heb totaal geen verstand van licht en geluid dus alle advies is zeer welkom
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

kunnen wij je zo niet bij helpen vrees ik,
    welke ruimte word het feest gehouden? foto? ( afmetingen )
    moet de chill out room in de zelfde ruimte komen of is hiervoor een apart stuk in het gebouw en afgesloten van de main stage.? ( anders extra kosten voor extra geluidswerende backdrops om je main geluid te weren van je area )
    ook is het heel verschillend in huur prijzen in welke regio je zit.

het is ook niet onbelangrijk wat je eigen wensen zijn, weel je veel lichten special effecten etc, ( lasers, rookmachines ed.)
    komen er bekende dj's? of gewone lokale helden of moet er een cd opgezet worden.

zoals gezegt, zonder meer info geen advies mogelijk.

Rick
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Beste Jochem,
      Je vraag is helder, maar gaat voorbij aan de doelstelling van dit forum. Op het forum kletsen de mensen die jouw feest graag faciliteren. Het forum is geen vraag/aanbod site.
      Om je op weg te helpen nodig ik je van harte uit om even contact op te nemen met J&H licht en geluid, die helpen je vast graag verder op weg.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...