Sennheiser PF 35-E-EU Freeport

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lobbes
    • Jun 2010
    • 4

Sennheiser PF 35-E-EU Freeport

hallo,
    ik wil binnenkort een draadloze microfoon gaan aanschaffen. en nu is mijn vraag of er iemand ervaringen heeft met een Sennheiser Freeport setje, zo ja dan hoor ik het graag. als er andere suggesties zijn daan hoor ik het graag.
    ik wil er ongv. max. €200-250 aan uitgeven

het zou voorlopig gaan om tijdens (buiten)(sport) evenementen de omroeper, commentator van geluid te kunnen voorzien

MGV. Roy
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

De Freeport setjes zijn erg leuke microfoontjes voor jouw doeleinde.
    Echter zou ik het op dit moment toch afraden gezien de frequentie (863 - 865MHz) waarin deze zenders werken.
    Deze frequenties worden aankomende zomer geveild aan de telecomproviders en zullen vanaf pakweg halverwege 2013 met grote kans niet meer storingsvrij werken door digitale TV of 4G netwerken.

Het beste is om op zoek te gaan naar een setje wat in het 614 – 638MHz gebied zit. Hierin blijft het toegestaan om gebruik te maken van zendapparatuur in de vrij ruimte (dus naast de digitenne ellende die ook in deze bandjes komt).

Meer info: https://www.vpt.nl/media/archief%20z...oons_zl137.pdf
    Last edited by renevanh; 08-01-12, 21:16.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Originally posted by lobbes
      het zou voorlopig gaan om de omroeper, commentator van geluid te kunnen voorzien.
      Als je hem van geluid wilt voorzien, dan kun je hem beter een speaker/monitor geven

Eens met René, let erg goed op de banden!

grtz
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...