Chauvet intimidator

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CvgMusic
    • Mar 2012
    • 1

Chauvet intimidator

Hallo,

Ik heb denk zon 2 weken geleden een chauvet intimidator gekocht(Scanner) Ik hem voor 1 show kunnen gebruiken. ik kwam erachter dat hij niet meer werkte. Hij draait wel, alleen geeft geen licht, ik een ander lampje gehaald niet de zelfde voltage etc. zou dat daar aan kunnen liggen?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Hij draait wel, alleen geeft geen licht, ik een ander lampje gehaald niet de zelfde voltage etc. zou dat daar aan kunnen liggen?
    Gebruik nu even 5 min je gezonde verstand...
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Ik denk dat de hele scanner stuk is als ie de lamp zonder dezelfde specificatie's niet aan krijgt.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Nee joh! Dat voltage zetten ze er voor de lol op.
        (Zou helpen als je erbij zet wat erin zat en wat er nu in zit.)
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Ik draai thuis ook altijd nadat mijn 230V peertje van mijn verlichting defect is een autolamp type H4 van 12V er in, moet toch gewoon kunnen

Comment

• keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

Misschien was het wel geen toffe peer en hield 'ie niet van spanning...
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...