ik heb recentelijk twee chauvet 4bars gekocht, met een voetcontroller. ik wil echter af van die voetcontroller en de set foh bedienen. daarvoor ben ik zoek naar een zo simpel mogelijke tafel omdat ik vaak alleen ben bij de foh, of als ik hulp heb dat steeds wisselende mensen zijn. er hoeft niet van alles aan effecten in zitten. alle lampen in dezelfde kleur is prima en dan een een aantal keuzes om af te wisselen. zou fijn zijn als de set later ook nog uitbreidbaar is naar 3 a 4 barretjes. er hoeven wat mij betreft niet meer dan meer dan 1 groep per bar te zijn alles tegelijkertijd aan en uit is prima.
chauvet 4 bar, welke lichttafel?
Collapse
X
-
Labels: None
-
concretere vraag, is er een mogelijkheid om deze set aan te sturen met de obey 3 of de obey 4?Steelwing - Full Speed Ahead!!! -
de chauvet 4 bar gebruikt 15 dmx kanalen dus het gaat niet met een obey 3 en ook niet met een obey 4 lukken, als je voor een chauvet sturing gaat zou je voor de obey 40 kunnen kiezen. ook heeft chauvet een software pakket waar je de 4 bar mee aan kan sturen.Comment
-
Ga je er ook al niet komen met een Eurolite Led operator 4 of hoe dat ding ook mag heten, dingen zijn gemaakt voor balkjes die voor 90% op deze Chauvet balken lijken. Alleen kijken of dmx kanalen overeen komen... ander klein nadeeltje, je kan de balkje niet afzonderlijk regelen, maar zitten wel weer handige dingen in waarbij je bv gelijk 1 kleur kan selecteren...Vitality ShowComment
Comment