Ik ben nieuw op dit forum, en stel me even voor!
Mijn naam is Gijs, 13 jaar jong. Ik ben op dit forum gekomen om wat meer te leren, en eventueel andere te helpen (al zal ik eerst meer zal gaan lezen;-).
Ikzelf verdiep me meer in geluid. En niet echt het dj-gedoe. Ook licht heb ik niet zoveel mee te maken.
Mijn huidige set-up
Geluid:
- DAP Palladium P-2000
- Skypech SPL400 (wordt zsm vervangen!)
- Behringer XENYX X2442USB
- iMac voor muziek (vorige model)
- (4x) Musicson SAT10 10" passieve luidspreker
- (2x) Omnitronic BX1550
- (4x) K&M speaker statief
- Een grote kist met alle kabels
Licht:
- (4x) Par 64 lampen
- (2x) simpel oem led effectje
- 19" apparaat met zes schakelaar om verlichting aan of uit te zetten
De subwoofers worden hopelijk ook zo snel mogelijk vervangen. Want als ik de palladium (2x 700 watt) op de bx'en zet voluit. En de 4 satten op de spl (niet meer dan 2x 70 watt op 4 ohm) en ook die voluit houden de subs de toppen al niet meer bij. Iemand enige suggesties voor een sub, mag ook zelfbouw zijn!
Qua licht ben ik bezig samenwerking met een collega uit de buurt te vinden!
Heeft iemand tips en/of suggesties?
Mijn naam is Gijs, 13 jaar jong. Ik ben op dit forum gekomen om wat meer te leren, en eventueel andere te helpen (al zal ik eerst meer zal gaan lezen;-).
Ikzelf verdiep me meer in geluid. En niet echt het dj-gedoe. Ook licht heb ik niet zoveel mee te maken.
Mijn huidige set-up
Geluid:
- DAP Palladium P-2000
- Skypech SPL400 (wordt zsm vervangen!)
- Behringer XENYX X2442USB
- iMac voor muziek (vorige model)
- (4x) Musicson SAT10 10" passieve luidspreker
- (2x) Omnitronic BX1550
- (4x) K&M speaker statief
- Een grote kist met alle kabels
Licht:
- (4x) Par 64 lampen
- (2x) simpel oem led effectje
- 19" apparaat met zes schakelaar om verlichting aan of uit te zetten
De subwoofers worden hopelijk ook zo snel mogelijk vervangen. Want als ik de palladium (2x 700 watt) op de bx'en zet voluit. En de 4 satten op de spl (niet meer dan 2x 70 watt op 4 ohm) en ook die voluit houden de subs de toppen al niet meer bij. Iemand enige suggesties voor een sub, mag ook zelfbouw zijn!
Qua licht ben ik bezig samenwerking met een collega uit de buurt te vinden!
Heeft iemand tips en/of suggesties?
Comment