Hallo allemaal.
Ik ben gevraagd om iemand die een babbeltje gaat houden uit te versterken. Het gaat hier om een veld van 30 x 40 meter.
Ik heb tot mijn beschikking:
4 Musicson Sat 10
1 Dap palldium P2000
En eventueel kan ik dit er gratis bij regelen:
2 jb systems tsx 12
2 jb systems tsx 10
1 jb systems vx 400
1 merkloze versterker 70 watt @ 4 ohm
Qua bekabeling en statiefen of microfoons komt het wel goed. Maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik dit helemaal ga redden met deze speakers.
Het is een akker, buiten dus. Van 30 x 40. De man moet te horen zijn over een gebied van 20 x 40. Het is een rechthoekig veld, geen rare vorm of iets.
Het liefst doe ik dit zonder die tsx/vx spullen.
En als dit dan lukt kan iemand mij dan vertellen hoe ik de speakers moet zetten?
Ik ben gevraagd om iemand die een babbeltje gaat houden uit te versterken. Het gaat hier om een veld van 30 x 40 meter.
Ik heb tot mijn beschikking:
4 Musicson Sat 10
1 Dap palldium P2000
En eventueel kan ik dit er gratis bij regelen:
2 jb systems tsx 12
2 jb systems tsx 10
1 jb systems vx 400
1 merkloze versterker 70 watt @ 4 ohm
Qua bekabeling en statiefen of microfoons komt het wel goed. Maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik dit helemaal ga redden met deze speakers.
Het is een akker, buiten dus. Van 30 x 40. De man moet te horen zijn over een gebied van 20 x 40. Het is een rechthoekig veld, geen rare vorm of iets.
Het liefst doe ik dit zonder die tsx/vx spullen.
En als dit dan lukt kan iemand mij dan vertellen hoe ik de speakers moet zetten?
Comment