Gas voor flame machine gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nnrs
    • Jan 2013
    • 3

Gas voor flame machine gezocht

Dag mensen,

ik ben al enige tijd op zoek naar een juiste gasbus voor mijn "fire machine" uit China.
    Het is exact hetzelfde gas als de magic fx stage flame spray, (dus met stijgbuis "dip tube")alleen met een nippeltje bovenop (zoals bij aanstekernavulbussen)
    Heeft iemand een idee waar dit te vinden is of waar ik kan zoeken/vragen?

alvast bedankt.
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Deze zomer heeft er iemand een vuur installatie geinstalleerd voor een voorstelling.
    Ik dacht dat hij gewoon een fles aardgas of propaangas meehad.

Comment

• Nnrs
      • Jan 2013
      • 3

Das mooi, maar dit heeft niets met mijn vraag te maken.
      Het gaat namelijk op zoiets: http://asia-rise.en.made-in-china.co...t-Machine.html

En hiervoor dus een 400ml lpg Aerosol gasbus zoals te koop bij magic fx maar dan zonder schroefdraad

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Dit kun je beter vragen waar je het gekocht heb, aangezien hier vrij weinig met chinese meuk gedaan wordt..
        There is no substitute for imagination

Comment

• Nnrs
          • Jan 2013
          • 3

Dat werkt dus niet, gas uit China is geen optie en het benodigd soort gas is al vermeld.
          Dit gaat niet om China meuk, maar om een aerosol gasbusje met "stijgbuis/dip tube" van 300ml met liquid propane gas.
          Ik heb meerdere gasbussen getest maar ik kan maar niet de juiste vinden.
          iemand een idee?

Comment

• Hans van Demen
            • Oct 2011
            • 113

Zitten er toevallig aan de onderkant van de bus lampjes ?

Zo ja, dan is het belangrijk dat ze gelijk opgaan, anders heb je misschien twee verschillende monosignalen.

Ik zou het bij Essent proberen of misschien Shell ......

Comment

Working...