Presonus werkt niet met iPad
Collapse
X
-
Heb zelf een SL24 gehad en leg nog wel 'ns m'n handen op een 16.0.2 in een repetitieruimte. Is geen slecht tafeltje, maar het zou wel 'ns relatief duur kunnen zijn als de Berry X32 compact en de X32 producer uit zijn. Als je kunt wachten, zou ik de prijzen van de kleine telgen van de X32 familie afwachten. Als het een keer nodig mocht blijken te zijn, kun je er dan altijd nog 1 of meerdere S16s via digisnake aanhangen en 32 kanalen mixen. Met een 16.0.2 kan dat niet en zijn de routing, aux en effectmogelijkheden erg beperkt.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Zou haast denken dat je kabel tussen je accespoint en je tafel niet klopt...zou dat t kunnen zijn dat je er een crost kabel tussen moet hebben wil t werken....als je twee pc s aan elkaar wilt knopen moet dat immers ook....misschien is dat t wel?
Succes met de oplossing!Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Een Presonus heeft geen ethernet aansluiting... SL moet via FW aan PC waar UC draait... (Ha, meer afko's kreeg ik er niet in)As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
ik ga er zelf eentje meepakken, al was het maar voor die snelle dingetjes inderdaad.. weegt niks, en werkt lekker. Alleen die faders zijn ruk, maar daarvoor hebben we dan de ipad.Comment
-
kee. resume
- Presonus interne software - laatste versie >> Check.
- goede FW400-800 kabel >> Check ( gewoon die je erbij krijgt )
- UniversalControl 1.7.1 build 5460, ziet de presonus, en kan wijzigingen maken. >> ik weet niet waar dat staat, maar de firmware is up to date
- SL op ipad minstens rev 5448 ( rechtsonderin) >> Check.
- staat in je programma files folder met kolommen view aan, als je 1x op UC klikt met je muis komt er de hele file eigenschappenlijst te staan, of cmd-i op UC
maareh, kun je wel met de Presonus spelen als je UC aan hebt staan? kortom : doet hij wel alles vanaf de flaptop? toonregelingetjes, etc?Comment
-
- UniversalControl 1.7.1 build 5460, ziet de presonus, en kan wijzigingen maken. >> ik weet niet waar dat staat, maar de firmware is up to date
- staat in je programma files folder met kolommen view aan, als je 1x op UC klikt met je muis komt er de hele file eigenschappenlijst te staan, of cmd-i op UC
maareh, kun je wel met de Presonus spelen als je UC aan hebt staan? kortom : doet hij wel alles vanaf de flaptop? toonregelingetjes, etc?Comment
-
Comment
-
Ja, iTunes ziet deze als ik hem eraan leg ( met 30p connector ).
Is een iPad 1. Maar op de productpagina las ik dat het gewoon moet kunnen. En ook mijn iPhone 4 of 5 is het hetzelfde verhaal.
btw: Ik kwam ook tegen dat je met Smaart kan werken in UC? Kan ik dit ook uitproberen met de demo versie of moet ik daar de full version voor hebben?Comment
-
Comment
-
kweet niet, gooi de ipad in ieder geval ff aan de stroom - niet van de laptop, dan zou hij in beeld moeten komen, indien goeie netwerk.Comment
-
Heb zelf een SL24 gehad en leg nog wel 'ns m'n handen op een 16.0.2 in een repetitieruimte. Is geen slecht tafeltje, maar het zou wel 'ns relatief duur kunnen zijn als de Berry X32 compact en de X32 producer uit zijn. Als je kunt wachten, zou ik de prijzen van de kleine telgen van de X32 familie afwachten. Als het een keer nodig mocht blijken te zijn, kun je er dan altijd nog 1 of meerdere S16s via digisnake aanhangen en 32 kanalen mixen. Met een 16.0.2 kan dat niet en zijn de routing, aux en effectmogelijkheden erg beperkt.
Daarbij: Ik zei ook voor kleine dingen. In mijn directe omgeving heb ik meer dan genoeg grote tafels die ik kan lenen/voor zeer zacht prijsje kan huren indien de nood daar ooit mocht zijn. Laten we zeggen dat een X32 Producer (waarschijnlijk enigste 19", specs nog niet bekend) €600/700 duurder is dan een 16.0.2. Je wil niet weten hoe vaak ik daarvan een O1V of LS9-16 (met ADAT-uitbreiding) kan huren...
Wat betreft routing/auxen/effecten: Kom ik weer op die kleine klusjes terug waarbij de door de 16.0.2 geboden mogelijkheden ruim voldoende zijn. 'Juiste gereedschap voor de juiste klus' noemen we dat...
Jij snapt wat ik er mee wil doen en daar is hij naar mijn mening perfect voor! Heb de avond goed besteed & de handleiding doorgenomen en daaraan zie ik 1) dat er precies op zit wat ik voor die klusjes nodig heb en 2) dat het nog makkelijk in de omgang moet zijn ook! Leercurve om er mee te kunnen werken is iig niet aanwezig.
En die fadertjes... Ach, zolang ze werken zoals ze moeten is er voor mij weinig aan de hand. Heb wel vaker met 60mm (oa Midas Venice) gewerkt en het is wel te doen. Neem iig aan dat je dat bedoelt?...
Het gaat er niet om wat er voor je snufferd staat maar wat je er mee doet! Toch?Last edited by Outline; 21-05-13, 04:00.Comment
Comment