"Gelieve uw mobile telefoon uit te schakelen ..."

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    "Gelieve uw mobile telefoon uit te schakelen ..."

    Hallo allemaal.
    Komend weekend heb ik een klein, onverwachts, theaterklusje. En ik heb helaas geen tijd om een tekstje op te nemen.

    Gewoon, het bekende "Gelieve uw mobile telefoon uit te schakelen ..." tekstje.

    Kan ik deze ergens kopen? Downloaden? Of iemand die er eentje op z'n pc heeft staan, en die met mij wilt delen ( waar uiteraard wat tegenover staat )?

    Alvast mijn dank!
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #2
    Sorry, maar in de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt had je het ding al lang af kunnen hebben...

    Stappenplan:
    - Koop een fles wijn
    - Vraag je buurmeisje of ze in ruil voor die fles wijn een paar keer dat zinnetje in jou microfoon wil spugen
    - Kies de beste take uit, gooi er een beetje EQ, compressie en de hele zooi overheen
    - Renderen naar WAV
    - Op een CDtje fikken

    TaDaa(n)...

    Overigens kan je dat zinnetje ook gewoon zelf inspreken.


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Mijn buurmeisje , daar heb ik liever geen contact meer mee ......

      Het probleem is gewoon, dat ik morgen de hele dag weg ben.

      En zaterdag is het al.
      Al mijn apparatuur staat daar al, dus ( kwalitatief verantwoord ) opnemen is ook geen mogelijkheid ( zeker niet met dat prul microfoontje in m'n lapotp ).

      Vandaar deze, simpele, vraag!

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Weet je....doe eens gek en doe t ....niet schrikken....live.....
        Schijnt ook te werken
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

          #5
          Ik deed laatst een voorstelling waar ze het verhaal omdraaiden: "Vergeet u na de voorstelling niet uw mobiel weer aan te zetten?". Werkt in ieder geval erg leuk op het publiek.

          Kan je helaas niet aan een bestandje helpen, meestal wordt het live gedaan bij voorstellingen waar ik werk.

          Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

          "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

          Comment

          • sjig
            • May 2012
            • 909

            #6
            In samenwerking met de producenten zijn wij voor Hugo's idee gegaan. Heel erg bedankt daarvoor!

            Comment

            • vasco
              • Oct 2003
              • 2567

              #7
              Ook bij ons gaat dit gewoon live en veelal met alternatieven dan de standaard vraag het ding uit te zetten. Zoals acteurs die voor de show "bellend" het toneel opwandelen/oversteken met hun mobiel aan hun oor en zo een grappig verhaal doen bijvoorbeeld. Zoals Hugo ook aangeeft werkt dat veelal erg leuk en beter op het publiek.

              Comment

              • NesCio01
                • May 2010
                • 1987

                #8
                Doorgaans werkt de positieve benadering nu eenmaal beter
                dan de negatieve en da's nu precies het verschil tussen
                'je mot um uit zetten'
                ' zet je um weer aan?'

                grtz

                Nes
                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                Comment

                • koens
                  • Aug 2009
                  • 8

                  #9
                  Hey
                  Heb je al iemand gevonden om het in te spreken?
                  groetjes
                  Last edited by koens; 01-05-13, 20:02.

                  Comment

                  • sjig
                    • May 2012
                    • 909

                    #10
                    Was afgelopen zaterdag, dussss. Is inmiddels geregeld.
                    Maar wel bedankt!

                    Comment

                    Working...