Ik heb een probleem. Ik heb begin september een buiten klus. Het gaat om een soort van optocht met op het einde een aantal optredens en een vuurwerk show.
Nu hebben we de main-pa wel geregeld ( synco sts, zelfde als elk jaar ).
Maar er is dus ook een optocht in het begin. Dit is ongeveer 1km. We hebben 4 RCF art 312a en 8 RCF art 300a tot onze beschikking. Mijn idee was om per 100m 1 speaker neer te zetten.
Nu is het probleem dat wij maar over 500-600m xlr beschikken.
En omdat dit alles al vrijwillig is, kunnen we niet huren. Maar als dit iets is wat ik vaker kan gebruiken wil ik hier best wel wat aan uitgeven. Maar ik heb mijn *** geen idee hoe dit te doen.
En dan is het delay probleem er ook nog.
Mijn vraag dus: hoe is dit op te lossen? Draadloos? Of toch maar 500m xlr kopen?
edit: stroom is geen probleem!
Nu hebben we de main-pa wel geregeld ( synco sts, zelfde als elk jaar ).
Maar er is dus ook een optocht in het begin. Dit is ongeveer 1km. We hebben 4 RCF art 312a en 8 RCF art 300a tot onze beschikking. Mijn idee was om per 100m 1 speaker neer te zetten.
Nu is het probleem dat wij maar over 500-600m xlr beschikken.
En omdat dit alles al vrijwillig is, kunnen we niet huren. Maar als dit iets is wat ik vaker kan gebruiken wil ik hier best wel wat aan uitgeven. Maar ik heb mijn *** geen idee hoe dit te doen.
En dan is het delay probleem er ook nog.
Mijn vraag dus: hoe is dit op te lossen? Draadloos? Of toch maar 500m xlr kopen?
edit: stroom is geen probleem!
Comment