aansluiten van digitaal kareoke systeem aan mixer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fenderke
    • Jun 2013
    • 5

    aansluiten van digitaal kareoke systeem aan mixer

    hallo iedereen.ik heb een digitaal karaoke systeem .namelijk ,de ltc.amplifier star4. Nu is mijn vraag? Hoe sluit ik dat op een mixer ( mengpanneel) aan? mijn mixer ,is van het merk.phoenic nammelijk de am105.
  • Ericsamandj
    • Jul 2010
    • 414

    #2
    Ik kende het apparaat niet maar even gegoogled.
    Die karaoke set die je aanhaalt is self powered, daar hoef je niet per se met een mixer tussen te zitten.
    Het is een gebruiksklaar apparaat.
    Verder heb ik ook niet kunnen vinden of de module de mogelijkheid heeft om externe uitgangen aan te sluiten.
    Misschien kun je een foto van de voor en achterkant plaatsen zodat we je wat verder kunnen helpen.
    overigens heet het Karaoke en niet kareoke.

    Comment

    • Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

      #3
      Fijn hoor, dacht ik de ts even te helpen aangezien er nog niemand heeft gereageerd, blijkt meneer 3 topics met de zelfde vraag te hebben lopen.

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        Originally posted by Ericsamandj
        Fijn hoor, dacht ik de ts even te helpen aangezien er nog niemand heeft gereageerd, blijkt meneer 3 topics met de zelfde vraag te hebben lopen.
        ik zit op topic nummer 4, 5, en 6 te wachten... dan had ik dat antwoord uit het eerste topic wel ff doorgekopieerd
        lol

        Comment

        • michelt
          • Nov 2012
          • 49

          #5
          1 Als er een Line Audio output of usb Audio output op het karaoke set zit kan je die verbinden met je mixer.
          Als het een rca aansluiting betreft.
          dan heb je een rca kabel nodig en rca-jack verlopen
          de ene kant van de rca kabel sluit je aan op de line output van je karaoke set.
          de jack naar rca verlopen gaan in een strereo kanaal (3 en 4) (5 en 6) van het mengpaneel
          de andere kant van de rca kabel zet je op de zojuist geplaatste verlopen.

          Als er usb audio output opstaat en je sluit microfoons aan op het karaoke systeem.
          Heb je kans dat je microfoons niet worden door gelinkt naar de line out van je karaoke.

          2 je kan je mengpaneel aansluiten op je karaoke set als er een line ingang opzit (cd)(video)tape
          Als het een rca aansluiting betreft.
          dan heb je een rca kabel nodig en rca-jack verlopen.
          de ene kant van de rca kabel sluit je aan op de line ingang van je karaoke set.
          de jack naar rca verlopen gaan in de main mix van het mengpaneel.
          de andere kant van de rca kabel zet je op de zojuist geplaatste verlopen.

          niet allebei de verbindingen tegelijkertijd gebruiken want dan gaat het signaal 2 keer door je mengpaneel.

          een line out is hetzelfde als link op een di box/actieve speaker
          het komt er op neer dat je als allebei de verbinding tegelijker tijd gebruikt
          de main mix weer in het stereo kanaal komt van het het mengpaneel.
          en volgens mij vind je mengpaneel en karaoke set dat niet leuk.
          (je mag me corrigeren als het mengpaneel en karaoke set dat wel leuk vinden)
          Last edited by michelt; 22-06-13, 21:17.

          Comment

          • Ericsamandj
            • Jul 2010
            • 414

            #6
            Originally posted by michelt
            (je mag me corrigeren als ik het verkeerd heb)
            Ik snap geen zak van wat je bedoelt.

            Comment

            • michelt
              • Nov 2012
              • 49

              #7
              Originally posted by Ericsamandj
              Ik snap geen zak van wat je bedoelt.
              ik heb de post aangepast ik hoop dat je hem nu wel begrijpt
              Last edited by michelt; 22-06-13, 21:12.

              Comment

              Working...