carnaval en geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by djspeakertje
    Ik weet niet of je het in de gaten had, maar het was een sarcastische opmerking na jou 30kW post. Ook bij ons (Oldenzaal) loopt het de spuigaten uit. Als je zonder oordoppen in langs de kant staat en de hele optocht kijkt heb je er de volgende dag nog last van. Maargoed, het is nu juli, en het weer is niet heel spetterend buiten, dus laten we het even niet over februari hebben?

Daan
    Wist ik wel hoor.
    Die 30KW is het RMS vermogen. Bij een beetje luidspreker kun je veilig het dubbele versterkervermogen gebruiken, dus 60KW. Da's dan alleen dan voor het laag. Een generatortje met wat overcapaciteit is dan ook niet weg. Ik denk dat je er met 250KVA wel komt.
    Waar hebben we het eigenlijk over?
    Vorig jaar een loopgroep gedaan, met twee boxjes van 50 watt en een mengversterker van 120 watt op 24 volt accu. De jury oordeelde de act een eerste prijs waard.
    Mooi hé.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by speakertech
      ....twee boxjes van 50 watt en een mengversterker van 120 watt op 24 volt accu. De jury oordeelde de act een eerste prijs waard.

Mooi hé.

Speakertech
      kijk, en geen gelul over faselooptijdcorrecties in de loopgroep..... Hier geniet ik dus van.

Originally posted by Ericsamandj
      Oke, ts is weer goed op weg geholpen.
      tuurlijk... Gewoon LEO erop, hoppa. Lomp En Onbenullig...
      Last edited by Gast1401081; 11-07-13, 19:44.

Comment

• carlo t
        • Jul 2013
        • 3

Ik zal morgen wel wat foto's sturen van alles, dit jaar hebben we al een setje gekocht om uit te proberen, we hebben 4x15 inch gatt audio 300 rms per box, die hebben niet zoveel bass maar het gaat om de verdeeling van het geluid. Ze kunnen max 100 db ik weet niet of dat hard genoeg is. En dan die van 1300 watt rms. die zijn van iemand anders weet niet precies wat daar in zit. Ons budget voor het volgende carnaval is 700 euro (2015) . Ik zat ook aan te denken om dan in 2015 2x JBL jrx 125 te kopen. Is dat een goede?

ps. hoe stuur ik foto's via mijn mobiel op deze forum?
        Last edited by carlo t; 11-07-13, 20:40.

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by carlo t
          Ik zal morgen wel wat foto's sturen van alles, dit jaar hebben we al een setje gekocht om uit te proberen, we hebben 4x15 inch gatt audio 300 rms per box, die hebben niet zoveel bass maar het gaat om de verdeeling van het geluid. Ze kunnen max 100 db ik weet niet of dat hard genoeg is. En dan die van 1300 watt rms. die zijn van iemand anders weet niet precies wat daar in zit. Ons budget voor het volgende carnaval is 700 euro (2015) . Ik zat ook aan te denken om dan in 2015 2x JBL jrx 125 te kopen. Is dat een goede?

ps. hoe stuur ik foto's via mijn mobiel op deze forum?
          Het eenvoudigste is om de foto's ergens te uploaden naar een van de fotosites op het internet. In je bijdrage hier geef je dan de url van de foto op. Doe je dat met de menu-icons van dit forum, dan wordt de foto meteen afgebeeld. Dit forum heeft geen ruimte om foto's te uploaden.

Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...