Rookmachine probleem ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gunner1001
    • Mar 2009
    • 18

Rookmachine probleem ?

beste allemaal , ik heb een rookmachine ooit gekocht op conrad , en gisteren wou ik hem weer eens gebruiken.

echter kwam er slechts een pufje rook uit en daarna niks meer .

vandaag heb ik hem opengemaakt , de pomp nagekeken en de pomp los op de vloeistof tank aangesloten en het spoot er uit ( de vloeistof ) , echter als ik hem weer aansloot op de koperen / messing ? buis die na de pomp komt en richting het verwarmings element gaat , zuigt het pompje geen vloeistof meer aan.
    terwijl als die koperen / messing buis niet aangesloten zit hij spuit zoals het hoort en ook de vloeistof goed aanzuigt.

er zit dus iets fout in het buisje richting het verwarmingselement denk ik ?

wat is het ?

en is er hier een manier voor die het hele systeem ? schoon maakt ? of moet ik een stukje van de buis afknippen ?

ik hoop graag van jullie te horen.

M.V.G

Peter
  • Conrad webcare
    • Jan 2014
    • 1

Beste Peter... Mocht het je niet lukken om dit te fixen, dan is het goed om te weten dat je standaard 2 jaar garantie hebt op de meeste producten bij Conrad. Indien je nog binnen die garantieperiode zit, kun je je rookmachine dus kosteloos retourneren d.m.v. http://www.conrad.nl/retour. We zorgen dan voor reparatie of voor vervanging, afhankelijk van het probleem.

Mocht je vragen hebben over garantie of het retourproces, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare

Comment

• admin
      Administrator
      • Aug 2000
      • 1009

Dank je wel Martijn van Conrad webcare!
      Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

Working...