compressor ala dbx een oplossing??
Collapse
X
-
-
Dj's die iets van naam hebben opgebouwd, kunnen zich tegenwoordig het een en ander permitteren, gelijk aan dat artiesten / bands dat vroeger konden.Comment
-
dat mensen naar zo'n figuur als Paris Hilton gaan kijken is toch echt te dom voor woorden. Die muts staat aan wat knopjes te draaien en heeft werkelijk geen idee wat ze aan het doen is. Wat gaat het naar toe met deze wereld.Comment
-
en toch is het maar de vraag of het geluidsspoor dat wij horen,
ook daadwerkelijk bij de clip hoort
if so,................
grtz
Nes
ps: lekker veel publiek was er......Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Mag toch hopen dat dit geen mix is geweest, dan zou het een stuk beter geweest zijn (Hilton laat zichzelf niet opzettelijk voor schut staan lijkt mij).
Ik doelde op de geluidstech die de eindmix in de gaten hield, lijkt me niet te doen met dit figuur ("Vervorming, wat is dat??").Comment
-
ach...in america staan ze al te klappen als ze een scheet laat....dan staat ze ook direct in heel de wereld op de voorpagina.....triest maar waar...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Een comp/lim gaat daar niets aan veranderen. De mixer komt daarna en daar gaan alle regeisters op max!
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Ja en daarom zou je de input dus willen verlagen naar -10dB... Dan kunnen ze er max nooit teveel van maken lijkt mij?Comment
-
Is het dan allemaal nog netjes, dan zal de eerste opmerking zijn dat de koptelefoon het niet hard genoeg doet.
Been there done that.
Is niets nieuws hoor, 30 jaar geleden kwamen de "radio" dj's al, oh die mixer ken ik, waarna de gain meteen naar max ging, terwijl dat absoluut niet nodig was.Comment
-
Blijf erbij, de bron is de DJ, daar gaat het fout dus daar moet je het probleem zien te tackelen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Nakomertje.
Als laatste redmiddel, kun je een compressor/limiter op de uitgang van de cd-spelers zetten. Op de sidechain moet dan het signaal gezet worden, wat naar de eindversterkers gaat, dus meestal na de mixer of het effectenrek.
Komt het signaal voor de versterkers tegen de limiet, dan grijpt de comp/limiter in op de bron.
Houdt wel in dat elke audiobron zijn eigen (stereo) compressor/limiter nodig heeft.
Het microkanaal, heeft in dit geval een extra pre-amp nodig, hoewel sommige draadloze mics ook signaaal op line niveau afgeven..
SpeakertechLast edited by speakertech; 06-07-14, 19:21.Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
Comment