Goedenmiddag Collega's,
vraag 1:
Ik vroeg me af of er mogelijkheden bestaan om zonder tussenkomst van een mengtafel een line signaal direct naar een versterker te sturen.
Is dit eenvoudig met een di box of ander apparaatje te doen?
Een klant van me vroeg dit aan me omdat hij dit apparaat wil aanschaffen:
Maar aangezien dit een alles in een mediaplayer is is het een beetje onnodig om daar een mixer aan te hangen waarvan je maar 1 kanaal gebruikt.
Het is voor in een mancave en gebruiksgemak staat voorop dus de mixer is een overbodig apparaat.
vraag 2: Aangezien de apparatuur in een garage staat, enkele meters vandaan die mancave wilde hij toch nog het volume vanaf de bar kunnen bedienen.
Zijn ook hier losse potmeters voor te krijgen die daar geschikt voor zijn?
Alvast bedankt voor de bijdragen.
vraag 1:
Ik vroeg me af of er mogelijkheden bestaan om zonder tussenkomst van een mengtafel een line signaal direct naar een versterker te sturen.
Is dit eenvoudig met een di box of ander apparaatje te doen?
Een klant van me vroeg dit aan me omdat hij dit apparaat wil aanschaffen:
Maar aangezien dit een alles in een mediaplayer is is het een beetje onnodig om daar een mixer aan te hangen waarvan je maar 1 kanaal gebruikt.
Het is voor in een mancave en gebruiksgemak staat voorop dus de mixer is een overbodig apparaat.
vraag 2: Aangezien de apparatuur in een garage staat, enkele meters vandaan die mancave wilde hij toch nog het volume vanaf de bar kunnen bedienen.
Zijn ook hier losse potmeters voor te krijgen die daar geschikt voor zijn?
Alvast bedankt voor de bijdragen.
Comment