send & return en faderstart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mp3joeri
    • Jan 2002
    • 203

send & return en faderstart

ik heb ff 2 vragen over mijn mixer:
    waar dient send & return voor?
    hoe sluit ik faderstart aan, op de cdspeler zit per loopwerk
    1 gele tulp plug 'digital out'
    2 rood/witte tulp plug voor analoog signaal uit
    en hij schijnt faderstart aan te kunnen, maar hoe moet ik dit dan precies aansluiten?

Joeri

• Arjan
    • Jul 2001
    • 241

Hey!

Send & Return is een aansluiting voor bijv. een effectprocessor

Die gele tulpaansluiting is idd voor digitale aansluiting, je rode en witte zijn aansluitingen voor naar je mengtafel.

Als je cd-speler echt faderstart aangestuurd kan worden moet er een aparte kabel uitkomen of een jack-aansluiting zijn . Meestal staat er bij "Start/Stop" maar als ik kijk naar jouw omschrijving heb je geen faderstart.

See ya!

Arjan

<font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
    gedraaid hebt?</font id=\"red\">

Comment

• Roland
      • Jan 2001
      • 480

Welke cd-speler is het, en welke mixer heb je. Moet natuurlijk wel ook faderstart hebben op je mixer.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• mp3joeri
        • Jan 2002
        • 203

deze mixer (skytec m6x):

This website is for sale! tandy.be is your first and best source for all of the information you&#8217;re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, tandy.be has it all. We hope you find what you are searching for!

en deze cd speler (skytec tec 2400):

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Als je mixer er per kanaal geen aansluiting voor heeft kan het niet, ik denk niet dat het erop zit... d'r staat wel "auto-starts" in de specs, maar ik denk niet dat dat een faderstart signaal is. Jammer maar helaas dus ben ik bang

Greetz, DeejaysOnly (iCe)

Comment

• EP Woody
            • May 2001
            • 795

Zitten er op de Remote toevallig Jackpluggen, Dan is dat voor de faderstart. Anders zou ik het ook niet weten.

Groeten Erwin

Somehow the age of 18 has changed me ..........

Comment

• mp3joeri
              • Jan 2002
              • 203

op de remote zit alleen een mini-dv connector om te verbinden met de main unit, maar zou het niet kunnen dat ik iets met die gele digital tulp plug kan doen?

Comment

• mp3joeri
                • Jan 2002
                • 203

p.s. er staat trouwens op de pagina waar die cd speler staat dat ie geschikt is voor faderstart (http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_pro...1&AantalArt=15)

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Je zegt:
                  citaatp de cdspeler zit per loopwerk
                  1 gele tulp plug 'digital out'
                  Komt een reply op:
                  citaat:
                  Die gele tulpaansluiting is idd voor digitale aansluiting, je rode en witte zijn aansluitingen voor naar je mengtafel.
                  Dus je CD-speler is geschikt voor faderstart (duh). Maar je hebt er nix aan als dat ding geen signaal krijg vanaf je mengpaneel. Dus je moet niet meer naar je CD-speler kijken maar naar die mixer van je, als daar niet ook zo'n aansluiting op zit heb je gewoon pech dan gaat het niet. En bij de specs staat het niet, dus je hebt pech.

En wat EP Woody bedoeld met die jacks snap ik ook niet precies... als je al digital outs hebt zitten op het main unit (die gele tulpjes dus) waarom zouden er dan op de remote ook nog eens jack aansluitingen zitten voor faderstart???

Greetz, DeejaysOnly (iCe)

Comment

• Arjan
                    • Jul 2001
                    • 241

Vaak worden apparaten die faderstart geschikt zijn aangestuurt via een Jackplug..

Die digital uit moet je niet naar kijken, deze is om op een versterker o.i.d. MET digital in te sturen.

cd-recorders hebben ook vaak zo'n aansluiting.

See ya!

Arjan

<font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
                    gedraaid hebt?</font id=\"red\">

Comment

• FiëstaLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

Die gele tulp is een signaal uitgang (digitaal)

je hebt dus geen faderstart...

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...