Na intensief gebruik van onze DX500 op verschillende feesten hebben 2 van de faders het (bijna) begeven en wil de cross ook niet echt meer. Symptonen: faders kanaal 2 en 3 (1 wordt een stuk minder gebruikt) geven of op links of op rechts geluid, tenzij je d'r zijwaarts tegenaan duwt; dan maken ze ineens weer wel contact. De crossfader geeft een kraak als je m van 2 naar 3 beweegt, dus die moet er ook uit.
Mijn vraag: je moet er dezelfde faders terug inzetten (natuurlijk), maar is het mogelijk om faders met dezelfde specificaties te krijgen die wat langer meegaan. Kheb 't ding nu jaartje denk ik, en hij wordt door de week een beetje thuis gebruikt en af en toe op wat feesten, oftewel; ik stond er een beetje van te kijken dat ik m nu al naar de kl*te heb gedraaid.
Iemand tips voor de vervanging of gewoon dezelfde erin steken?
Greetz, DeejaysOnly (iCe)
Mijn vraag: je moet er dezelfde faders terug inzetten (natuurlijk), maar is het mogelijk om faders met dezelfde specificaties te krijgen die wat langer meegaan. Kheb 't ding nu jaartje denk ik, en hij wordt door de week een beetje thuis gebruikt en af en toe op wat feesten, oftewel; ik stond er een beetje van te kijken dat ik m nu al naar de kl*te heb gedraaid.
Iemand tips voor de vervanging of gewoon dezelfde erin steken?
Greetz, DeejaysOnly (iCe)
Comment