Welke Laser?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dancezone
    • Aug 2002
    • 7

Welke Laser?

Ik ben een newbie op het gebied van plaatsen op dit forum, dus vergeef mij hiervoor
    Ik zag op Marktplaats een advertentie staan waarin een Twin Laser wordt aangeboden. Ik heb zelf een drive-in show en ben evt. op zoek naar een laser. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met dit lichteffect ? Of wat verdere info ?
    Of misschien kan jullie mij verder helpen aan een laser (niet zo'n Baby Crab prulding, maar iets krachtigers, maar wel betaalbaar max. 400 euro )
    Alvast bedankt voor jullie hulp.

• dancezone
    • Aug 2002
    • 7

Ff voor de duidelijkheid, om dit lichteffect gaat het :

Comment

• -Bart-
      • May 2001
      • 827

Op de foto zie je niet meer dan 2 lasercrabs op een draaiende basis.
      Niet echt de moeite waard dus.

Spectaculaire lasers zijn erg duur, en dat is dan ook de reden waarom je ze relatief weinig ziet.

Nobis Nil Nimis Aburdum.
      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• -Bart-
        • May 2001
        • 827

is denk ik nog het meeste licht voor je geld, maar verwacht er geen wonderen van.
        Er bestaat ook en versie waarbij de 8 lasertjes op een rij staan.
        <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• djstefan
          • Aug 2002
          • 60

ik denk dat je niks beters kunt krijgen onder 400 euro

mzzzl dj stefan

Comment

• dancezone
            • Aug 2002
            • 7

citaat:
            ik denk dat je niks beters kunt krijgen onder 400 euro

mzzzl dj stefan

Eventueel ook niet 2e hands ?? Als ik op internet kijk dan zijn er toch verschillende produkten op de markt. Ok, ik weet wel dat er verschil in wetgeving ofzo is tussen de verschillende landen met betrekking tot de kracht van de lasers, maar toch.
            Misschien dat iemand van jullie (iemand kent die) bijv. stopt met zijn drive-in show en een laser heeft die hij wegdoet.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

vraag en aanbod op het forum is niet de bedoeling. Dit is een advertentie en dus niet toegestaan.

Vraag over dat marktplaats aanbod is reeds afgehandeld, plaats geheel vrijblijvend een advertentie op www.snuffelsite.nl

voor gezellig ouwehoeren over hoe en wat met licht en geluid blijf je natuurlijk van harte welkom

onderwerp afgesloten door : mod

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...