Voorwaarden drive-in show (again)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Pim
    • Jan 2002
    • 326

    Voorwaarden drive-in show (again)

    Hallo,

    Dan maar weer zo'n topic, het gaat mij om
    de VOORWAARDEN VOOR DRIVE-IN SHOWS, NIET
    OM VERHUURVOORWAARDEN!

    Greetz,
    DJ Pim

    Ik ga een actie houden tegen dat veeel te dure gaffa tape!
  • Destiny
    • Jul 2001
    • 899

    #2
    Kijk gewoon wat site's van collega's, en lees daarvan de voorwaarden eens. Misschien kan je die eens gebruiken

    _________________________________
    Sander (DJ Jip)
    MSN: destinygemert@hotmail.com

    Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Beste collega Pim,

      Ik wil niet eigenwijs doen (maar ben het wel)...
      Wat versta je onder voorwaarden.
      Zinnen met allemaal hoofdletters zeggen mij niet zo heel erg veel!

      Graag dus even een nadere omschrijving van wat je nu eigenlijk bedoeld.

      Moderator J&H Licht en Geluid Fora
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • DJ Pim
        • Jan 2002
        • 326

        #4
        Nou, voorwaardeb waar de klant zich aan moet
        houden als die bijv. mijn drive-in boekt.


        Greetz,
        DJ Pim

        Ik ga een actie houden tegen dat veeel te dure gaffa tape!

        Comment

        • LJ Max
          • Jul 2002
          • 549

          #5
          bijvoorbeeld:

          - 2 groepen van 16A
          - vochtvrije ruimte i.v.m. kortsluiting
          - ruimte van 3*2 mtr. voor apparartuur
          - ??
          - ??



          [ lightshock drive-in show ]

          Comment

          • moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

            #6
            Dat zijn dus verhuur voorwaarden, zaken die jij in je contract stelt en waarvoor de klant moet tekenen om te voorkomen dat je in een voor jou onwerkbare situatie belandt.

            Voor een drive-in zullen die voorwaarden wat minder lijvig zijn dan voor een allround verhuurbedrijf.

            Wat je duidelijk moet stellen:
            [list][*]Met wie doe je zaken, met naam en toenaam de klantgegevens vermeldenAls je bijvoorbeeld een feest gaat geven bij de plaatselijke voetbalclub, vermeld dan de naam van de vereniging, de naam van jouw contactpersoon en eventueel ook de naam van de persoon die namens die vereniging het contract mag ondertekenen. [*]Vermeld duidelijk waar en op welke tijden je komt draaien
            Vermeld het adres, en indien de locatie over meerdeer zalen beschikt, ook de juiste zaal of laat dit door de klant inbvullen, niets is zo vervelend als ergens aankomen en niet weten waar je moet bouwen. Niet op alle locaties zit een receptie die je wegwijs maakt...
            Vermeld de tijd die je nodig hebt om op te bopuwen, te sound checken (optie) en de tijd die je na afloop nodig hebt om je show weer op te ruimen en in te laden.[*]Vermeld de afspraken die je met de klant gemaakt hebt aangaande de betaling[*]Vermeld dat de klant gehouden is eventuele vergunningen en toestemmingen te regelen die nodig zijn voor het houden van het evenement, of voor het verzorgen van (live) muziek met electronisch versterkte instrumenten

            Zo maar even een handreiking, verre van volledig, maar is dit wat je bedoelde?
            [/list]

            Moderator J&H Licht en Geluid Fora
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

            Comment

            • Amati
              • Nov 2001
              • 100

              #7
              Zorg dat de huurder voor eten zorgt. Anders kom je halverwege de nacht tijdens het feest er achter dat je al een dag geen hap naar binnen heb gestouwd. Eten wil er namelijk nog wel is bij in schieten en tijd om zelf ergens wat te gaan happen heb je meestal niet,
              mzzl

              Comment

              • pro`d`user
                • Jun 2002
                • 534

                #8
                dat van dat eten gaat er bij mij niet echt in.
                je wordt betaald om te draaien en niet om daar te eten...
                en verder meestal eet ik er gewoon zelf voor... en als er daar nog eten is wordt het meestal zelf wel aangeboden.
                maar om dit in een contract te zetten... nee

                Barry K.
                Only the best is good enough
                Barry K.
                Wij werken met EV ole ole
                In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

                Comment

                • moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

                  #9
                  dit gaat toch echt gewoon over hetzelfde waar die andere twee onderwerpen ook over gingen, maargoed...

                  Over die sejourkosten, ja zo heet dat,

                  letterlijke inhoud sejourkosten: alle kosten die je maakt als je
                  onderweg bent.

                  Wanneer je een drive-in showtje komt doen van 20.00 tot 00.00, mag je dan in je contract stellen dat de opdrachtgever jou en je maten moet voederen?

                  Het wordt anders wanneer je van 's ochtends 07.00 (ff opbouwen voordat markt volloopt) tot 's avonds 19.00 ergens een klusje staat te doen, dan vint ik het heel redelijk dat er voor luch en een gezonde warme maaltijd wordt gezorgt.
                  Een frietje met een kadaverstaaf zie ik niet als een maaltijd!

                  Maar ben benieuwd wat daarover in jullie contracten staat vermeld, wel leuk om dat eens (opnieuw) te inventariseren.

                  Bij J&H wordt in de contracten vermeld dat de opdrachtgever gehouden is een maaltijd te verzorgen voor de crew bij producties die langer duren dan zes aaneengesloten uren, wanneer deze uren vallen in de ochtend, dan een ontbijt, 'smiddags dus lunch..en zo verders.
                  verder de hele productie en ook tijdens op en afbouw voldoende te drinken.

                  Barry: dat jij dat niet opneemt omdat je wordt betaald om te draaien, tuurlijk, jouw goed recht. Maar iedereen bepaalt nog altijd zijn eigen voorwaarden waaronder hij zich laat boeken.

                  Moderator J&H Licht en Geluid Fora
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                  Comment

                  • DJ Pim
                    • Jan 2002
                    • 326

                    #10
                    Ja, het gaat idd overhetzelfde, maar ik moest een nieuw
                    topic openen omdat de je mijn vorige topic had gesloten
                    omdat je dacht dat het over verhuurvoorwaarden ging, toch?

                    Greetz,
                    DJ Pim

                    Ik ga een actie houden tegen dat veeel te dure gaffa tape!

                    Comment

                    Working...